אמונה

איפה אני יכול לקבל יותר מידע מפורט ולדבר עם רב

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום שמי המלא הוא רוסטיסלב. מאז כיתה ט` קוראים לי רוס. השם השני שלי זה משה אך אני לא משתמש בו. נולדתי ב29.05.80 מעולם לא התחברתי לדת. הייתי מנהל דיונים ארוכים עם אנשי דת אך לא הצליחו לענות על השאלות שלי. לפני חודש חזרתי לארץ לאחר שלא הייתי כאן שלוש וחצי שנים. אחרי יומיים בארץ קרה לי משהו מאוד מעניין. נכנסתי למין טראנס שיצאתי ממנו רק כעבור כמעט שבועיים שבמעלכם כל הדעות שלי על הדת השתנו. הייתי מחובר במעלך השבועיים לאיזה שהוא מקור שנתן לי המון מידע על איך העולם הזה עובד. תהליך החשיבה שלי לא חזר להיות כמו שהוא היה. מאז אני חיי בהרגשה של חלום, דה-ז`אוו, אם תרצו, כי כל מה שקורה אני יודע שככה זה הולך להיות. אני מבין עכשיו שאני צריך לתת לדת לתפוס מקום הרבה יותר חשוב בחיי. שמעתי את הרצאתו של הרב זמיר כהן על הקבלה ובה הוא מפרט מה האדם שרוצה לתעסק בקבלה צריך ולא צריך לעשות ועכשיו אני מבין שלזה התכוננתי בחודש האחרון. אני הפסקתי פתאום לאכול בשר הפסקתי עם אלכוהול הפסקתי עם סקס (כבר לפני וחצי שנה) אני נמצא כל הזמן במצב שהוא חדש לי לחלוטין מבחינה רגשית. אני רגוע לחלוטין. שום דבר לא יכול להציא אותי משלוותי. אמא שלי שמאוד נלחצה מהמצב החדש לקחה אותי לבית חולים פסכיאטרי והיה נגדי צו אשפוז בכפיה ורק לאחר שיחה מאוד ארוכה עם רופא הראשי של בית חולים פרדסיה הצלחתי לשכנע אותה שאני "בסדר":) בקיצור אני הבנתי שיש לי איזה שהיא שליחות פה שהיא הרבה יותר מהחיים הגשמיים שלי כמו שהם היו, אני כבר לא מוצא שום עניין במה שיש לחיים הישנים שלי להציע לי ומחפש נועשות כיוון חדש. אני מאמין שדברים לא קוראים סתם ויותר מדי דברים ורמזים שקיבלתי מצביעים לכיוון הדת ובמיוחד הקבלה. אני פשוט מבין על מה מדובר. לא צריך להסביר ולא צריך כלום. הביאו לי טקסטים מהקבלה ואני פשוט מבין אותם. בבקשה ענו לי בקרוב ותגידו איפה אני יכול לקבל יותר מידע מפורט, האם אני יכול להפגש עם איזה שהוא רב, ומה אני יכול לעשות. מצפה לתשובה-בקוצר רוח תודה מראש

תשובה

שלום וברכה

אכן אין המטרה שלך בעולם ולא של אף יהודי להסתובב סביב עולם הגשם ללא תורה ומצוות, הקבלה הוא הרובד העמוק של התורה, ורק לאחר שעוברים את שלב היסוד שהוא שמירת מצות בצורה מוחלטת אפשר לחדור לעולם הקבלה.

אם תרצה להבין את יסודות הדת על אשורם, הינך מוזמן לבוא לסמינר יהדות, של שלושה ימים במחיר מוזל שבו תוכל ללמוד על עיקרי התורה ולהבין את מה ה` אלוקיך מעימך. אשמח לכוונך לסמינר שכזה אם תשלח לי מס` טלפון.

בהצלחה – בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה