תורה ומדע

הנפץ הגדול ובריאת העולם

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

תורת המפץ הגדול טוענת שהיו שני כדורים גדולים או שני כוכבים שהתנגשו זה בזה ויצרו השתלשלות של אירועים עד שהגיעו למציאות כדור הארץ. עכשיו אחת מההוכחות שיש בורא לעולם היא שלכל נברא יש בורא ואם נגיד שלבורא יש בורא אז בעצם הוא יהיה נברא, לפיכך, חייב להיות מישהו שברא את העולם - הקב"ה.על אותו תיאוריה הזו אפשר להגיד שהכדורים או הכוכבים הם הבוראים ומה שנוצר אחר כך הוא הנבראים .אם כך , אז ההוכחה-תיאוריה שהצגתי היא לא הוכחה שיש הקב"ה, היא רק יכולה לסייע לתאוריה ששני כוכבים התנגשו זה בזה.אם כך אז מה התשובה לכך . אשמח מאוד אם תענו לי ישירות ובהקדם האפשרי ולא תפנו אותי לאתרים. תודה רבה מראש!!..

תשובה

שלום וברכה

התיאוריה שהעולם היא אקראי כתוצאה מפיצוץ לא מכוון, והתפתחות האדם החכם בהמשך הכל כתוצאה מפגם גנטי אצל היצור שקדם לו, היא כל כך מופרכת עד שלא צריך להשיב על כך לאדם בעל הגיון בריא שאינו מושפע מדעות שדופות קודמות שהשתילו לו מילדות, זה כל כך צועק כי אין כאן אלא אשליה שהיצר הרע המציא בכדי לפרוק כל עול ורסן המחוייב כתוצאה מבריאה מתוכננת [והקב"ה מניח לתיאוריות ה`חילופיות` שיתפשטו בכדי לאפשר את הבחירה החופשית בעולם].

קיום בורא חכם שברא הכל בצורה מכוונת, שבא לידי ביטוי במורכבות הנפלאה שיש בין מליוני היצורים בעולם, היא מוכרחת, ואם טענתך שהכוכבים שהתנגשו היו בעלי דעת שהפציצו את עצמם בצורה מכוונת בכדי להמציא את כל הנראה לעינינו, תודה לי שהתיאוריה שלך רחוקה יותר מאשר האמונה בבורא עולם בלתי נתפס שהתגלה לעם ישראל ונתן תורה על הר סיני, שהתגלות זאת לעיני מליונים היא היא נעיצת המסמר האחרון בארון התיאוריות האחרות על בריאת העולם שאולי היו קיימות לפני כן. הוכחות רבות למציאות הבורא בהצלחה - מנשה ישראל


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה