זוגיות

שאלה לגבי זיווגי ההגון

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

לפני כשבועיים נפגשתי עם בחור שהיה נדמה לי שהוא הזיווג שלי לפני הפגישה הוא אמר שאני בדיוק מה שהוא מחפש ונשאר לו רק לראות אותי, (אני בחורה נאה אז לא הבנתי מה הפריע לו למרות הכל) זו פעם ראשונה שאני יוצאת עם בחור ומרגישה שמחה בלב..הקשר נמשך גם לאחר הפגישה, אבל למרות שאמר שלא יכול לשכוח אותי הוא נעלם מהר מאוד ולא ענה לטלפונים שלי יותר. כאב לי הלב נורא כאילו נלקח ממני דבר יקר. הרגשתי שהוא עושה טעות ושהוא כל רגע יחזור אבל לצערי זה לא קרה. רציתי לדעת: האם ייתכן שהזיוג האמתי שלי לא יעריך אותי בפעם הראשונה שרואה אותי או שאם כך היה אין מציאות שהוא בעלי לעתיד איך אוכל לדעת אם זה הוא האם חייבים להרגיש הרגשה של התרגשות בפגישה ראשונהאו שמספיק להרגיש נוח עם הבחור כמו שהרגשתיהוא לא נתן לי צ`אנס לפגישה שנייה כיוון שלא ענה לטלפון נתתי לו שקט נפשי ממני אודה לכם על התשובה ..יום טוב..

תשובה

שלום וברכה

לא ארד לנבכו לבו של הצעיר אבל מאחר שהוא אינו חוזר אילייך, את לא מפסידה כלום, אין לנו לדעת אם הוא אכן זיוגו, האמת היא שאין צורך שבפגישה הראשונה תהיה התרגשות והרגשה נוחה יכולה להוות עילה להמשך קשר ולבדוק יותר את הקשר ביניכם, אבל אם הוא אינו מעונין אין לך להינעל עליו ולהמתין לו את יכולה להמשיך בדרכך ואל תתקשרי איליו ואם הוא יהיה מעונין הוא יתקשר איליך.

ויש לך לזכור שה` מזווג זיווגים ואם זה המיועד שלך הוא בודאי יחזור אילייך, ואם לאו, לא. ואת את שלך עשית במסגרת ההשתדלות ואין לך להמתין לו יותר. אם הוא החליט בודאות שהוא אינו חפץ בך כתוצאה מפגישה אחת, הוא אכן עושה טעות אבל את יוצאת נשכרת, הדבר מראה על חוסר בגרות ועל התלהבות יתרה ודמיון חזק מידי של איזה שהיא נסיכה שלא נולדה שהוא ציפה לראות, וטוב הדבר שאת לא נפלת בידיו.

וה` יזמין את זיווגך בממרה - בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה