שאל את הרב - כללי

קשר עם גבר נשוי

  • א' ניסן התשע"ה
אא

שאלה

שלום רב, אני גרושה צעירה בלי ילדים, התגרשתי לפני שנה וחצי ומאז אני לבד ולא היה לי קשר חוץ מפגישות שלא עלו יפה. לאחרונה גבר נשוי התחיל לחזר אחרי ולפתות אותי. רציתי מיד לנתק את הקשר, אבל הפיתוי חזק וענק עלי. אני מרגישה שאני לא יכולה לסרב לו, להיפך, אני צריכה ורוצה את החיזורים שלו. מה אני עושה? לא יעזרו לי ניחומים שכדאי להתאפק ועוד יגיע בעלי האמיתי. מצד אחד אני נמשכת מאד לקשר ומצד שני המצפון מאד מעיק עלי והפחד מהעבירה. אשמח לעצה.

תשובה

שלום וברכה

הנה מה שכתב בספר קב הישר בפרק לד'' והנה דבריו 

דע לך מעשה אחד הובא בכתבי האר"י ז"ל שבימיו היה איש חסיד אחד ושמו רבי אברהם אבן פוא"ה ז"ל והיה האיש עשיר גדול וידו היתה פתוחה לעניים ואביונים, ואצלו היה דר יהודי שכינו והיה מתעסק במשא ומתן עם אשת רבי אברהם הנ"ל כי אשתו היתה מסוגלת למשא ומתן. ופתאום בא על אותו השכן חולי ונפל למשכב ימים רבים עד שהתחיל בשרו לרקוב עליו אף ערותו נרקב ופיזר ממון רב בהוצאת הרופאים ולא מצא עזר ותרופה למכתו, ומת האיש. ההוא באותו חולי ביסורים קשים ומרים. ואחר כמה שנים בא כלב אחד ותמיד היה מסבב את הבית של החסיד רבי אברהם אבן פוא"ה הנ"ל, והכלב הנ"ל היה כלב שחור מכוער מאוד כשראו אותו האנשים היו מפחדין מפניו כי פניו היה כמו מזיק, והיו תמיד מגרשין את הכלב ההוא מבית רבי אברהם חסיד הנ"ל במקלות והיה הכלב חוזר ובא. ותמיד כשהיה רבי אברהם הנ"ל משכים לבית הכנסת היה מוצא זה הכלב שחור עומד אצל הדלת והיה ממתין עד שיפתחו הדלת והיה רוצה לשמט את עצמו אל הבית, ותמיד היה רבי אברהם חסיד מגרש אותו וצוה לנעול הדלת אחריו אף על פי כן חזר הכלב והיה ממתין בדלת עד שיפתח. ופעם אחת אירע שיצא החסיד בהשכמה מפתח ביתו ושכח לנעול פתח הדלת של הבית ושל החדר בית החורף, ותיכף דלג הכלב לבית וקפץ מחדר לחדר עד שהיה מגיע לחדר שהיתה שם אשתו של רבי אברהם הנ"ל שוכבת עדיין במטה שלה ומצאה ישנה, וקפץ הכלב על המטה ונשך בה נשוכין בהרבה פצעים וחבורים ואח"כ ברח מהבית, והאשה הנ"ל צעקה מאוד עד שקולה נשמע בבית האר"י ז"ל. ובא בעלה רבי אברהם חסיד ושאר אנשים להרב רבי יצחק לורי"א והשיב הסיבה היה כי האשה הזאת נעשית בעו"ה אשת איש עם השכן שלה שכבר מת, וזהו הכלב שחור היה בו נשמתו והיא היתה גורמת בפיתוי דבריה ובנתינות מעות להשכן הנ"ל לשכב אצלה דרך אישות, על כן עשה הכלב עכשיו נקמה באשה. ואח"כ השביעו את האשה שתגיד האמת והודית שבעו"ה היה שוכב עמה בבית הסחורה ועל כן נרקב בשרו של אותו האיש וגם ערותו היה נרקב, ואח"כ בקשה לעשות תשובה ומתה בתוך תשובתה, אבל החסיד גירשה תיכף מביתו.

קבלי זאת כמסר מבורא עולם.

אציע לנסוע לקברו של האר"י בצפת לאחר החג ותתפללי שם להינצל מעצת היצר הרע ולמצוא זיווג הגון במהרה ובעז"ה בזכות התשובה תזכי למצוא זיווג הגון משורש נשמתך.

בברכה,

בנימין שמואלי 




 

לנוחיותך ניתן לצפות בשאלה ובתשובה באתר הידברות במדור שאלות ותשובות


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה