חדשות בארץ

הערכה וכוננות: הירי בגולן מכוון

לפחות שתי רקטות שנורו מסוריה התפוצצו בישראל. מסוקי קרב הוקפצו לאזור הגבול עם סוריה. מקור הירי נבדק, אך לדברי דובר צה"ל לתקשורת הזרה, מדובר בירי מכוון

אא

ארבעה שיגורי רקטות זוהו בשעות האחרונות מכיוון סוריה לעבר רמת הגולן. לפחות שתי רקטות התפוצצו בשטח ישראל. בשלב זה לא ידעו על נפגעים או נזק ב"ה, והרקטות התפוצצו ככל הנראה בשטחים פתוחים. כוחות ארטילריה של צה"ל השיבו מידית באש נגדית. סריקות מתבצעות בשעות אלו על ידי כוחות ביטחון במטרה לאתר מיקום מדויק של נפילות. מטוסים ומסוקי קרב הוקפצו לאזור הגבול.

מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

מדובר בתקיפה ארטילרית כבדה מאוד מצד צה"ל לעבר סוריה, כמוה לא התרחשה שנים. תותחי צה"ל ירו 20 פגזים לשטח הסורי. רשת אל-מנאר הלבנונית דיווחה כי מטוסי חיל האוויר הישראלי חגים באינטנסיביות באזור רמת הגולן, בצד הישראלי של הגבול.

כוחות צה"ל עוקבים אחרי המתרחש, השבוע (צילום: פלאש 90)כוחות צה"ל עוקבים אחרי המתרחש, השבוע (צילום: פלאש 90)

בעקבות הירי הנחה הצבא את התושבים להישאר באזורים ממוגנים. מפעילי אתר החרמון נדרשו לפנות מידית את 1,000 המבקרים ששהו בו בזמן האירוע. בנוסף, המשטרה דרכים בצומת מפל סער, בצומת מחניים ובצומת ווסט כדי למנוע תנועת כלי רכב לכיוון צפונה.

פיטר לרנר, האחראי על הטיפול בתקשורת הזרה בדובר צה"ל, אמר לסוכנות הידיעות רויטרס כי נראה שהירי שבוצע משטח סוריה בוצע במכוון וכי לא מדובר בזליגה ממלחמת האזרחים במדינה.

בימים האחרונים ערוך צה"ל באזור הצפון, לאחר איומי נקמה חוזרים ונשנים בעקבות התקיפה בסוריה, בה נהרגו בכירי חיזבאללה וקצין איראני.

תגיות:סוריהירי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה