חדשות בארץ

אבל כבד: התינוקת שנהרגה בתאונה הלילה - נכדת הרה"צ שלום ארוש

לאחר שהתקבלה התמונה המלאה מהתאונה הטראגית הלילה בדרום, אבל כבד אפף את חסידות ברסלב. פייגה חנה ארוש, נכדת הרה"צ שלום ארוש, נהרגה בתאונה, ובני משפחתה מאושפזים במצב קשה

אא

הדיווחים על התאונה שהתרחשה בשעות הלילה בדרום, הפילה אבל כבד בחסידות ברסלב. התינוקת בת השנה וחצי שנהרגה בתאונה הקטלנית, היא נכדתו של הרה"צ רבי שלום ארוש. התאונה התרחשה בדרכם לביתם בירושלים, מציונו של הצדיק בבא סאלי זצוק"ל בנתיבות.

מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

אביה של הפעוטה, בנו של הרה"צ ארוש, הרב שמעון, מאושפז במצב קשה וכן כלתו, דניאלה, שנמצאת בחודשי הריון מתקדמים, מאושפזת במצב בינוני, וכמוהם גם שתי הבנות הנוספות של הזוג.

ארכיון (צילום: מד”א)ארכיון (צילום: מד”א)

מוקדם יותר סיפר פרמדיק של מד"א על הרגעים הראשונים בהגעתו לאירוע: "עובר אורח רץ אלינו לניידת טיפול נמרץ כשבזרועותיו תינוקת כבת שנה וחצי מחוסרת הכרה, עם חשד לפגיעת ראש קשה. היא הייתה ללא דופק וללא נשימה, הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו עיסויים, הנשמה ומתן תרופות. פינינו אותה תוך פעולות החייאה לבית חולים, אך כשהגענו הרופאים נאלצו לקבוע את מותה".

מהמשטרה נמסר כי מדובר ב"תאונת דרכים חזיתית בין שני כלי רכב פרטיים. דווח על חמישה נפגעים קל - בינוני. תינוקת כבת שנתים פונתה למרכז הרפואי ברזילי ונפטרה בהמשך. שוטרי הזרוע המבצעית של אגף התנועה טיפלו בזירת התאונה וחקירת נסיבותיה נמשכת".

אחת הסיבות האפשריות להתנגשות היא ערפל כבד ששרר בדרך. חמשת הפצועים המאושפזים, כולם במצב בינוני-קשה.

הלוויתה של התינוקת, פייגא חנה ארוש ע"ה, תצא בשעה 12:15 מבית הלוויות שמגר בירושלים.

תגיות:תאונההרב שלום ארוש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה