חדשות בעולם

התקיפה בסוריה חיזקה את הרצון להשמיד את ישראל

כך אומר סגן מפקד כוחות משמרות המהפכה באיראן, חוסיין סאלמי. "לישראל אין כוח להתמודד עם אתגרים המתהווים"

אא

לא היה ספק כי קריאות לפעולות נקמה יישמעו מכיוון טהראן לאחר התקיפה בקוניטרה שגרמה למותו של קצין איראני לצד פעילי חיזבאללה. ישראל תמיד היתה יעד מרכזי להשמדה בעיני טהראן, וכעת המסרים מחריפים.

מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

במהלך השבת האחרונה הבהיר סגן מפקד כוחות משמרות המהפכה, חוסיין סאלמי, כי איראן מייחסת חשיבות רבה לפתיחת חזית חדשה נגד ישראל בגדה המערבית, צעד נוסף בבניית היכולת של ארגוני הג'יהאד הנמצאים בכל הגבולות עם ישראל.

"הנקמה על התקיפה הישראלית בסוריה בוא תבוא", הוא מדגיש, אם כי מסרב לפרט כיצד ומתי. לדבריו, התקיפה ממחישה את החולשה האסטרטגית של ישראל נוכח ההתפתחויות במזרח התיכון, וכישלון המדיניות האמריקנית בסוריה, עיראק, תימן ובחריין.

סלאמי אומר כי לישראל אין שליטה על ההתפתחויות, וגם בת בריתה, ארה"ב אינה שולטת היטב במצב. לישראל אין עוד את הכוח להתמודד עם אתגרים ובמזרח התיכון נוצרה מציאות שמוכיחה זאת. התקיפה בסוריה, הוא אומר, רק חיזקה את הרצון לנקום בישראל. סוגית השמדתה של ישראל חשובה יותר מההסכם על נושא הגרעין במו"מ עם המעצמות, הוא אומר, ומדגיש כי בכוחה של איראן להשמיד את ישראל. להערכתו, לארה"ב ולישראל לא יהיה אומץ לפתוח במלחמה משום תוצאותיה ההרסניות נגדן, ולכן המדיניות הברורה שלהן היא להימנע מעימות חזיתי עם איראן, אם כי הכל אפשרי.

תגיות:תקיפהסוריהאיראןהשמדה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה