חדשות בארץ

במערכת הפוליטית מגיבים: הפיגוע - תוצאה של גמגום מול האויב

חברי הכנסת מהליכוד מאשימים את אבו מאזן בפיגוע. במפלגת העם איתנו מאשימים את המדינה בגמגום מול האויב. "הבלגה מייצרת מוטיבציה אצל תאי טרור"

אא

זמן קצר לאחר הפיגוע הדקירה הבוקר (רביעי) באוטובוס במרכז תל אביב, מגיבים במערכת הפוליטית. חברי הכנסת מטעם הליכוד קוראים למצות את הדין עם האחראים ולא לוותר. יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ יריב לוין, אמר כי פיגוע הדקירה מהווה תזכורת לכך שארגוני הטרור הרצחני ממשיכים בשגרת תכנון הפיגועים ובניסיונות לפגוע בביטחון של כל אחת ואחד מאיתנו.

מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

"ארגוני הטרור לא יצאו לפגרת בחירות ואנו נמשיך להילחם בהם בחופש פעולה מלא גם בתקופה זו, מתוך אחריות ומסר ברור לצד השני שאנחנו דרוכים להגן על אזרחינו ולבוא חשבון עם אלו הבאים לפגוע בנו", הוסיף לוין ושלח איחולי החלמה מהירה לפצועים.

יריב לוין (צילום: פלאש 90)יריב לוין (צילום: פלאש 90)

" אבו מאזן מוכיח שוב שאינו איש שלום אלא תומך טרור", אמר גם ח"כ דני דנון. "עלינו לפעול ללא רחמים כנגד כל פגיעה באזרחי ישראל ולגבות מחיר כבד מהרשות הפלסטינית. בזמן שהפלסטינים תובעים אותנו באו"ם - הם גם מחנכים דור שלם לרצח והסתה".

יו"ר מפלגת "העם איתנו", ח"כ אלי ישי, תקף את מדיניות מערכת הביטחון בהתמודדות עם הטרור. "יש קשר ישיר בין הפיגוע בגשר מעריב לבין הפקרת הביטחון האישי בחלקים רבים בדרום העיר. הפיגוע הזה – תוצאה ישירה של הגמגום מול האויב", אמר ישי.  "מי שלא נתן גיבוי למשטרה מול המהומות ברהט, מי שלא עצר את השתוללות הדקירות בירושלים, הוא זה שאחראי לחולשה הנמשכת מול הטרור".

חבר מפלגתו של ישי, ח"כ יוני שטבון קשר את הפיגוע עם ההסתה בקרב ערביי ישראל. "למי ששכח, אנחנו נמצאים במלחמת טרור זוחלת. לערביי ישראל יש מבחן נאמנות, אבל לישראל יש מבחן בתקיפות. מוכרחים להפעיל יד קשה. למדינה ריבונית אין פריבילגיה להבלגה על טרור. הבלגה מייצרת הצלחה שמייצרת מוטיבציה אצל תאי טרור. חייבים לעצור את הגולם כבר בהתחלה". 

תגיות:פיגועליכוד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה