חדשות בארץ

דאעש דורשים מיפן 200 מיליון דולר עבור בני ערובה

בסרטון חדש שהתפרסם הבוקר (שלישי) נראה איום על בני ערובה יפנים. האיום הגיע בעקבות הבטחת ראש ממשלת יפן לסייע בסכום של 200 מיליון דולר נגד דאעש. עכשיו הם דורשים סכום זהה תמורת חיי אדם

אא

זמן קצר לאחר שממשלת יפן הודיעה כי תעביר סכום של 200 מיליון דולר לתמיכה בקואליציה שפועלת נגד דאעש, מיהרו בארגון הטרור להגיב לידיעה, בצורת סרטון חדש ברשת, שעלה הבוקר (שלישי) וכותרתו "מסר לממשלת יפן ולעם היפני". בסרטון נראה אדם העונה לשם "ג'ון הג'יהאדיסט", והוא מאיים להוציא להורג בני ערובה יפנים בתוך 72 שעות. האיש שנראה בתמונה ידוע לשמצה ממקרי טבח קודמים, והוא מסביר לממשלת יפן כי יש באפשרותם להציל את השבויים, במידה ותעביר את אותו סכום שהבטיחה לקואליציה - אליהם, לדאעש.

מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

 "למרות שאתה מרוחק יותר מ-8,500 קילומטרים מ'המדינה האיסלאמית', התנדבת מרצונך להשתתף במסע הצלב נגדנו", אומר ג'ון בסרטון. "תרמת מרצונך מיליונים לרצח הנשים והילדים שלנו ולהרס בתיהם של המוסלמים. לכן החיים של האזרחים האלו יעלו לך גם מיליונים".

"כמו שממשלתכם קיבלה את ההחלטה הטיפשית לשלם 200 מיליון דולר להילחם ב'מדינה האיסלאמית'" פנה עכשיו ג'ון לעם, "לכם יש עכשיו 72 שעות כדי ללחוץ על ממשלתכם לקבל את ההחלטה החכמה ולשלם את 200 המיליון כדי להציל את חייהם של חבריכם האזרחים. אחרת, הסכין תהפוך לסיוט שלכם".

בשעה זו נמצא ראש ממשלת יפן, שינזו אבה, בישראל, ויקיים מסיבת עיתונאים שנקבעה טרם התפרסם הסרטון.

תגיות:דאע"ש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה