חדשות בארץ

חנין זועבי נגד הישראלים שהקימו תא טרור של דאעש

"איננו רוצים לראות את הצעירים שלנו מצטרפים לתנועות חשוכות", כתבה בדף הפייסבוק שלה. "רוצים צעירים בעלי השפעה במסגרות פוליטיות הנאבקות לזכויותינו"

אא

ח"כ המושעית, חנין זועבי, שידועה באמירותיה הפרובוקטיביות והמעודדות פעילי טרור פלסטינים, יוצאת נגד צעירים שמצטרפים לארגון הטרור דאעש. את הסטטוס הבא העלתה לדף הפייסבוק שלה, לאחר הפרסום על חשיפת תא הטרור הישראלי של דאעש, במסגרתו הוגשו שבעה כתבי אישום נגד ערבים ישראלים שנלכדו על ידי השב"כ: האחים כרים (21) ושריף (30) מורסל אבו סלאח מסכנין, בן דודם עלאא מחמוד אבו סלאח (28), קרוב משפחתם מוחמד איברהים אבו סאלח (28), פאדי בשיר (28) אשר מאורס לאחותם של האחים אבו סלאח ובנו של ראש העיר סכנין לשעבר מוחמד בשיר, וחוסאם מריסאת (30) מדיר חנא, חברם של האחים, ועו"ד עדנאן ג'מיל עלא א-דין (39) מנצרת.

מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

"מה גורם לנוער פלסטיני בתחילת דרכו להצטרף לשורותיה של תנועה אויבת לערכי האנושות והישגיה, אויבת לחברה והמורשת האנושית והתרבותית?" כתבה זועבי. "מדובר בנוער פלסטיני, אנשים בתחילת דרכם בשולי החברה, ללא משמעות לחייהם והסובלים מעוות בזהותם, והכעס הוא הדבר היחיד שנותן משמעות לחייהם. זוהי דוגמה לבני נוער הכועסים על המציאות ומחפשים מקום עבורם בהגדרת פני החברה ובשליטה על גורלם. ההצטרפות לדאעש חושפת את עומק ההידרדרות האנושית שנוכל להגיע אליה".

דף הפייסבוק של זועבידף הפייסבוק של זועבי

"המרד על הדחיקה לשוליים בדרך זו מוביל להרס רב. המרד על היעדר אופק ותקווה משול לאבדנות עצמית, לנפילה לחיק האכזריות, האלימות וההרס, והתשובה לה היא ביצירת אופק אחר, יצירתי, רחב ופתוח ככל היותר, תוך שמירה על שורשיהם התרבותיים. פעילות פוליטית מרדנית במסגרת נורמות אתיות ברורות היא מה שאנו צריכים. אנו לא רוצים את צעירינו בדאעש. איננו רוצים לראותם מצטרפים לתנועות חשוכות, אויבות לתרבות והחירות והכבוד האנושיים. אנו רוצים צעירים בעלי השפעה במסגרות פוליטיות הנאבקות לזכויותינו הלגיטימיות ומעמדנו במולדתנו".

תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה