חדשות בארץ

נתניהו: ביה"ד בהאג נותן לגיטימציה בינלאומית לטרור

את הדברים אמר בישיבת ממשלה בעקבות החלטת בית הדין בהאג, לפתוח בחקירה ראשונית נגד ישראל על מעשים אפשריים שבוצעו בשטחי הרשות הפלסטינית

אא

המערכת הפוליטית ממהרת להגיב על החלטת בית הדין הבינלאומי בהאג, שקבע כי יש לפתוח בחקירה ראשונית בנוגע לפשעי מלחמה אפשריים שבוצעו על ידי ישראל בשטחי הרשות הפלסטינית.

מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ראשון) בישיבת הממשלה להחלטה, ואמר: "ההחלטה של התובעת בבית הדין הבינלאומי להתחיל בדיקה נגד מדינת ישראל - זה שיא של צביעות והיפוך הצדק. אני כבר נתקלתי בתופעות כאלה במהלך שנותיי בשירות הציבורי בייצוגה של מדינת ישראל גם כשגריר באו"ם, גם כראש הממשלה,אבל ההחלטה של התובעת כאן שייכת לקטגוריה בפני עצמה. היא נותנת לגיטימציה לטרור הבינלאומי בחסות בינלאומית".  

בישיבת הממשלה השבועית, הבוקר (צילום: פלאש 90)בישיבת הממשלה השבועית, הבוקר (צילום: פלאש 90)

"אנחנו נילחם בכל דרך ונגייס גם אחרים שיילחמו באבסורד הזה - והם כבר מתגייסים. אנחנו נגן על זכותה של ישראל להגן על עצמה. לא ניתן לחיילי צה"ל לעמוד בפני טריבונל בינלאומי. אני מבקש גם לומר שהצעדים האלה לא ירתיעו אותנו מלעשות את הדברים הדרושים להגנתה של מדינת ישראל ואזרחיה".

אחד החיזוקים עליהם דיבר נתניהו, הוא העלאת יהודי צרפת לישראל. לדבריו, יפעל ככל יכולתו לאישור כל תהליך העלאתם המהירה. חיזוק נוסף – כלכלה. "נקדם היום בברכה את ראש ממשלת יפן, שינזו אבה, שמגיע עם משלחת גדולה של מאה אנשי ממשל ומאה ראשי חברות יפניות מן המובילות בעולם. אני מזכיר לכם שכלכלת יפן היא השלישית בגודלה בעולם, ויש כאן רצון משותף שבא לידי ביטוי בביקור שלי ביפן לפני כמה חודשים, להדק את הקשרים, להגדיל את הסחר ולהגדיל את ההשקעות בין ישראל ליפן. זה תואם חזון ברור שלי לגוון את השווקים שלנו. זה בא לידי ביטוי בביקור שלי בסין לפני שנה וחצי ובפגישות בעצרת האו"ם האחרונה עם ראש ממשלת הודו, ועכשיו הביקור עם יפן. זה חלק מהפתיחה של ישראל לשווקים במזרח.אני מדגיש את השווקים במזרח לא משום שאנחנו רוצים לוותר על השווקים האחרים, אבל אנחנו בפירוש רוצים להקטין את התלות שלנו בשווקים מסוימים במערב אירופה. מערב אירופה עוברת גל של אסלאמיזציה, של אנטישמיות ושל אנטי ציונות - גלים כאלה שוטפים אותה, ואנחנו רוצים להבטיח שמדינת ישראל, יהיו לה לאורך השנים שווקים מגוונים ברחבי העולם. גם כאן אנחנו רוצים להקטין את הריכוזיות".

תגיות:ביבי נתניהוהרשות הפלסטינית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה