חדשות בארץ

מפתיע: כך נראים סקרי סוף השבוע

מי מתרסק, מי מתחזק, ומי באמת הפתיע? סקרי בחירות חמים מהתנור הפוליטי

אא

ערוצי החדשות פרסמו בסוף השבוע סקרי בחירות חדשים, לקראת הבחירות לכנסת ה-20. הסקרים, שיכולים להשתנות ברמה כזו או אחרת, ממשיכים להתקיים בזה אחר זה, ולנסות לתת את התמונה המדויקת לקראת המועד האמתי של הבחירות.

מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

לפי ערוץ 1: מפלגת 'העבודה' בראשות יצחק הרצוג וציפי לבני, מקבלת 26 מנדטים. 'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו, מקבלת 25 מנדטים. 'הבית היהודי' בראשות נפתלי בנט, מקבלת 17 מנדטים.

'כולנו' בראשות משה כחלון, עם תשעה מנדטים, 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד, מתרסקת לשמונה מנדטים, ואילו ש"ס בראשות אריה דרעי, עם שישה מנדטים.

'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן, מתרסקת לחמשה מנדטים, כמוה מר"צ עם חמשה מנדטים. מפלגתו של אלי ישי לא עוברת את אחוז החסימה.

מתחזקים? ציפי לבני ויצחק הרצוג (צילום: פלאש 90)מתחזקים? ציפי לבני ויצחק הרצוג (צילום: פלאש 90)

לפי ערוץ 2: 'העבודה' עם 25 מנדטים. 'הליכוד' עם 23 מנדטים, 'הבית היהודי' עם 16 מנדטים, 'יש עתיד' עם 11 מנדטים, 'כולנו' עם שמונה מנדטים, 'ישראל ביתנו' עם שבעה מנדטים, וכמוה ש"ס. 'יהדות התורה' עם שבעה מנדטים, מר"צ עם חמישה, וגם כאן אלי ישי לא עובר את אחוז החסימה.

סקר קמיל פוקס עבור חדשות ערוץ 10 מציג תמונה דרמטי בהשוואה לסקרים האחרים, לפיה אם הבחירות היו מתקיימות היום, מפלגת 'העבודה' המאוחדת בראשות הרצוג ולבני, עוקפת את 'הליכוד' בראשות נתניהו בארבעה מנדטים – פי שניים מסקר ערוץ 2, שם יש ביניהם פער של שני מנדטים.

לפי הסקר, 'העבודה' עם 24 מנדטים, ואחריה 'הליכוד' עם עשרים מנדטים בלבד. 'הבית היהודי' עם שישה עשר מנדטים, 'יש עתיד' עם עשרה מנדטים, כמוה גם 'כולנו'. יהדות התורה שומרת על כוחה עם שבעה מנדטים, ש"ס עם שישה מנדטים, כמוה מר"צ. 'ישראל ביתנו' מתרסקת לחמשה מנדטים בלבד, ואילו הדרמה הנוספת בסקר הנוכחי, היא מפלגת אלי ישי, שעוברת את אחוז החסימה עם ארבעה מנדטים.

תגיות:בחירותסקרים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה