חדשות בארץ

ישראל ביתנו פתחה את קמפיין הבחירות: בשבוע הבא תאושר הרשימה

ביום שני צפויה מועצת המפלגה לאשר את הרשימה הסופית שתרוץ לכנסת. השמות שעלו הם: עו"ד בני דון יחיא וראש עיריית צפת, אילן שוחט

אא

לקראת הבחירות הקבות לכנסת נודע כי, ככל הנראה, את הרשימה החדשה של מפלגת ישראל ביתנו יאיישו עו"ד בני דון יחיא, ראש העיר צפת אילן שוחט (שצפוי לתפוס מקום גבוה), יו"ר סניף הליכוד לשעבר בקריית טבעון, אילן קדוש, ד"ר שמואל סעדיה וד"ר יובל רבינוביץ'. אם מועמדותם תאושר על ידי מועצת המפלגה, הם צפויים להצטרף לעיתונאי ואיש התקשורת שרון גל וחברת הכנסת, אורלי לוי-אבקסיס. ביום שני הבא  צפויה מועצת המפלגה לאשר ולהציג את הרשימה הסופית של המפלגה לכנסת.

היום (יום חמישי) נפתח קמפיין הבחירות של המפלגה תחת הסיסמה: "תכל'ס ליברמן", וסיסמת המשנה: "אריאל לישראל, אום אל-פחם לפלסטין". יו"ר המפלגה, שר החוץ אביגדור ליברמן, ציין כי במפלגה יתבצע ריענון שורות, לנוכח עזיבתם של ח"כים מכהנים, בהם עוזי לנדאו ויצחק אהרונוביץ.  

 "חצי מהרשימה המתגבשת תהיה אנשים חדשים. היא תתבסס על כאלה שצמחו בתוך המפלגה. ברור שהרשימה תהיה צעירה מאוד, במיוחד העשירייה הראשונה", אמר ליברמן במסיבת העיתונאים שכינס. "הייתי מבקש מכל מי שעזב להישאר, אבל התהליך של התחדשות הוא טבעי וחשוב שזה יימשך. הגיע הזמן שננסה להתחיל להעביר את המושכות לדור הבא שצמח במפלגה".

תגיות:בחירות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה