חדשות בעולם

כותבים בעט? במקלדת? חכו שתנסו טבעת

במהלך תערוכת פתרונות לרשתות קמעונאיות, הציגה פוג'יטסו היפנית טבעת חכמה שתאפשר לכם להקליד טקסט בצורה יצירתית במיוחד

אא

שכחתם מה זה לכתוב בעט? המקלדת הפכה לשגרה בלתי נפרדת מחייכם? מה תגידו שכתראו את הפרטים שחשפה פוג'יטסו היפנית, על טבעת חכמה שהיא מפתחת, שתאפשר להקליד טקסט בצורה יצירתית ולהזיז עצמים וירטואליים באמצעות תנועות אצבע. התוכנית תשווק תחילה בעיקר למקומות גדולים ומפעלים.  "יש עניין רב במזעור של מכשירים חכמים עבור מטרות כגון תחזוקה, תשתיות ומפעלים, כדי לשחרר את ידי העובדים", אמר דובר מטעם פוג'יטסו. "ברגע שהם לא יצטרכו להחזיק מכשירים כדי לקבל מידע בשטח, הפרודקטיביות תעלה פלאים ויש ציפיות מאוד גבוהות בתעשייה".

מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

הטבעת כוללת מד תאוצה, מגנומטר ומספר ג'ירוסקופים שנועדו למפות בדיוק רב את תנועות האצבע הקטנות ביותר. הטבעת גם תוכל להתמשק עם כמעט כל מכשיר בעולם באמצעות בלוטות' ו-NFC. הטבעת עדיין גדולה יחסית, אבל שוקלת פחות מ-10 גרם.

ככה זה עובד. מתוך המצגת של החברה ככה זה עובד. מתוך המצגת של החברה

ומה המטרה של הטבעת המדוברת? בעידן המסכים, רק מתבקש שנוכל לשלוט בהם ללא צורך בעכברים ומקלדות, והידיים נשארות משוחררות לעיסוקים נוספים. ניתן לגרור אובייקטים לאורך המסך על ידי תנועות אצבע, או להקליד טקסט על ידי ציור האותיות המבוקשות באוויר. פוג'יטסו טוענת שמערכת זיהוי הטקסט שלה מדויקת ב-95% מהמקרים, ושהיא תומכת בכתיבת מספרים ואותיות יפניות ולטיניות.

במהלך תערוכה של פתרונות המיועדים לרשתות קמעונאיות, הדגימה החברה כיצד הטבעת יכולה להתמשק עם קסדה חכמה שכוללת מסך זעיר, כך שפועל יכול לקבל מידע על הקסדה ולהעביר מסרים ופקודות בחזרה על ידי תנועות האצבע עם הטבעת. 

תגיות:טכנולוגיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה