חדשות בארץ

התוצאות בבית היהודי: ח"כ איילת שקד מובילה

המפלגה ששילבה בתוכה דתיים וחילונים, סיימה את הבחירות המוקדמות אמש (רביעי) יו"ר מועצת ישע לשעבר, דני דיין, יוצב ככל הנראה במקום לא ריאלי

אא

אמש (רביעי) בשעה 22:00, הסתיימו 12 שעות הצבעה לבחירות המקדימות במפלגת הבית היהודי, לאחר שילוב עם מפלגת תקומה. 57% מתוך 77 אלף בעלי זכות הצבעה, מימשו את זכותם. מסתמן כי בנט הביס את יריבו, שמעון אור, בבחירות לראשות המפלגה בפער ניכר כאשר קיבל למעלה מ-90% מקולות הבוחרים.

מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

מספירת מרבית הקולות עולה הבוקר (חמישי) כי חברת הכנסת איילת שקד, זכתה במקום הראשון בפריימריז. תשולב במקום הרביעי ברשימה המשוריין לאישה, או במקום השלישי, אם יו"ר המפלגה נפתלי בנט יחליט לא להשתמש בשריון שלו.

איילת שקד. המנצחת הגדולה של הפריימריס (צילום:פלאש 90) איילת שקד. המנצחת הגדולה של הפריימריס (צילום:פלאש 90)

סגן שר הדתות, אלי בן דהן, זכה במקום השני. יו"ר ועדת הכספים ניסן סלומיאנסקי במקום שלישי, השר לאזרחים ותיקים אורי אורבך במקום הרביעי, וחברת הכנסת שולי מועלם, במקום החמישי.

מסתמן כי דני דיין, יו"ר מועצת יש"ע לשעבר דני דיין, יוצב ככל הנראה במקום לא ריאלי ברשימת המפלגה לכנסת. מקומם של המועמדים ברשימה הסופית של המפלגה ייקבע בהתאם להחלטתו של בנט אם להשתמש בשריונים השמורים לו ובהתאם לשילובם של אנשי מפלגת תקומה. 

תגיות:בחירותהבית היהודי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה