חדשות בארץ

שומעים שזה נשבר: חברה סלולרית שוב שוברת את השוק

חברות הסלולר אינן מפסיקות להפתיע. אחרי הוט מובייל, גולן טלקום ורמי לוי, מציעה חברת יופון מחירים מפתיעים לסלולר. 15 שקלים לתוכנית ללא הגבלה

אא

התנודות בשוק הסלולר אינן יודעות מנוח. כעת רף המחיר לתוכנית ללא הגבלה - נשבר פעם נוספת, לאחר שחברת יופון הודיעה אתמול (שני) על מבצע חדש - במסגרתו יהנו לקוחות קיימים ומצטרפים חדשים מחבילת שיחות ו-SMS ללא הגבלה וגלישה בנפח 1 גיגה-בייט ב-15 שקלים בלבד למשך שישה חודשים. בתום התקופה תשתנה החבילה לחבילת ללא הגבלה הרגילה שמציעה החברה, עם נפח גלישה של 4 ג'יגה-בייט בחודש, במחיר של 49 שקלים לחודש. לאחר חצי שנה נוספת יעלה המחיר ל-95 שקלים לחודש, עם אפשרות ליהנות מהחזרים בחשבונית על קניות במגה.

מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

YouPhone (צילום׃ יחסי ציבור)YouPhone (צילום׃ יחסי ציבור)

בנוסף, הזכירה הספקית הווירטואלית כי נפח הגלישה בתוכנית "ללא הגבלה" הרגילה שלה, מורחב ל-8 גיגה-בייט למשך 3 החודשים הראשונים וכי מנוי בתוכנית הרגילה הרוכש קו נוסף משלם עליו רק 9 שקל לחודש למשך 6 החודשים הראשונים, ואחריהם התעריף מתעדכן

גולן טלקום, המתחרה, מציעה נכון לרגע זה מסלול ללא הגבלה עם 3 ג'יגה-בייט גלישה ב-37 שקלים לחודש, ו-2 שקלים לחודש על קו שני ומסלול ללא הגבלה עם 6 ג'יגה-בייט גלישה במחיר 59 שקל ו-26 שקל לקו נוסף. לאחר שנה מועברים כל הלקוחות למסלול ללא הגבלה רגיל בעלות 99 שקל לחודש.

חברה נוספת, הוט מובייל, מציעה שני קווי סלולר ללא הגבלה עם 3 ג'יגה-בייט גלישה ב-40 שקלים לחודש, ואילו רמי לוי מציע מסלול סלולר ללא הגבלה עם 1 ג'יגה-בייט גלישה ב-19.90 שקל לחודש למשך שנה.

תגיות:פלאפוןסלולר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה