חדשות בעולם

בשעה זו מתקיימות בירושלים הלוויות הנרצחים בפריז

הקניות לשבת בהיפר הכשר בפריז, הפכו לסיוט ביום שישי האחרון. מוסלמי השתלט על המקום, לקח בני ערובה וגרם למותם של ארבעה. יואב חטב, יוהן כהן, פיליפ ברהם ומישל סעדה, נקברים בשעה זו בירושלים

אא

בשעה זו מתקיימות הלוויותיהם של ארבעת הנרצחים בהיפר הכשר בפריז, ביום שישי האחרון. ארונותיהם של יואב חטב,21, יוהן כהן,22, פיליפ ברהם,40, ומישל סעדה,60, נחתו הבוקר (שלישי) בשעה 4:00 בנמל התעופה בן גוריון.

מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

לפי בקשת משפחת חטב, החלו ההלוויות בעיר בני ברק, בשעה 9:00 נישאו הספדים בישיבת כסא רחמים ברחוב עוזיאל בעיר, בראשותו של הרב מאיר מאזוז שליט"א.

"אין מקום מפלט בעולם לישראל, חוץ מארץ ישראל", אמר הרב מאזוז. "הטרור מכה באמריקה, אנגליה, אוקראינה ועכשיו גם בצרפת. צריך לגדוע את הטרור באיבו. לנו נותר להתאחד. אנחנו צריכים להתאחד, להפסיק את השנאה והמריבות, להפסיק את הלשון הרע. לעלות כולנו לארץ ישראל ולהתאחד", והוסיף כי, "יש לציין לשבח את המוסלמי שהציל את היהודים בפיגוע. הוא מחסידי אומות העולם, וחסידי אומות העולם יש להם חלק לעולם הבא".

הלוויות הנרצחים (צילום: פלאש 90) הלוויות הנרצחים (צילום: פלאש 90)

לאחר טקס האשכבה, יצאו המיטות לירושלים. מלבד נתניהו, יקחו בהן חלק גם הנשיא ראובן ריבלין, ראש האופוזיציה ח”כ יצחק הרצוג, שרים וחברי כנסת. את ממשלת צרפת תייצג סגולן רויאל, השרה לאיכות הסביבה.

מאגף התנועה במשטרה נמסר אמש (שני) כי הציבור מתבקש להימנע מלהגיע לאזור הר המנוחות ברכב פרטי ולהשתמש בתחבורה ציבורית. בחניון הלאום תתאפשר חניית רכבים פרטיים ללא תשלום, וכן יועמד לרשות הציבור מערך הסעות חינם (“שאטלים”) החל מהשעה 08:00 בבוקר.

בעקבות ההערכה כי מאות אלפים יגיעו להלוויה, נערכה משטרת ירושלים לחסימת צירים הכרחיים. לקראת ההלוויה תוסט התנועה המגיעה לירושלים מכביש מס' 1 לכיוון מנהרת הארזים ולא תתאפשר נסיעה לכיוון גינות סחרוב. את מסע ההלוויה ילוו כוחות גדולים של מד"א בסיוע אמבולנסים, אופנועים ורכב חפ"ק של מד"א שנתרמו כולם על ידי יהודי צרפת. בנוסף מאות מתנדבים ועשרות אופנועים של איחוד הצלה ילוו את המסע לכל אורכו. צוות רפואי של מד"א הכולל פסיכאטר ושני חובשים מתנדבי היחידה הבינלאומית של מד"א, ילוו את משפחות ההרוגים ביניהם גם ארוסותו של יוהן כהן.

תגיות:טרורמוסלמים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה