חדשות בארץ

ח"כי ש"ס זומנו לישיבה - דרעי הכריז על חזרתו להנהגה

ראש מועצת החכמים של התנועה, הרב שלום כהן שליט"א, הורה לדרעי לחזור להנהיג את ש"ס. דרעי: "מקבל בהכנעה"

אא

חברי הכנסת של ש"ס יתכנסו הבוקר (שני) לישיבה שלא מן המניין, שתתקיים במשרדי התנועה בירושלים. ככל הנראה, אריה דרעי צפוי להכריז על חזרה רשמית להנהגת התנועה, לאחר שראש מועצת החכמים של התנועה, הרב שלום כהן שליט"א, הורה לו אמש לעשות כן, במכתב ששיגר אליו.

מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

אריה דרעי (צילום: פלאש 90)אריה דרעי (צילום: פלאש 90)

''היות והייתי מצוי בתוך ימי השבעה על אחותי ע"ה (הרבנית שולמית חמד - ש.ח) התעכבתי מלהשיב לך", כתב הרב כהן. "וגם שקלתי היטב בעניין, ובפרט את עניין חילול כבוד התורה של מרן רבינו עובדיה יוסף זצ"ל, ואני אומר לך, עלי קללתך בני. אין לך שום אחריות לזה, וכל אחריות שהיא בעניין זה מוטלת על מועצת חכמי התורה בלבד, אל תירא ואל תחת".

"על האיש הירא ורך הלבב נאמר "ילך וישוב לבית ואל ימס את לבב אחיו", וב"ה ראינו שאתה מנהיג את התנועה ביד רמה וללא מורא, ובפרט בתקופה זו שזכינו - בין היתר הודות לפעילותך - שעברה ממשלת זדון מן הארץ, כאשר היינו עדים לרדיפה של כל דבר שבקדושה, וזעקת אביונים יתומים ואלמנות עלתה אל האלוקים".

"לכן, אין לך בשום אופן רשות ללכת, והנני מורה לך לשוב להנהיג את התנועה הקדושה, אשר כולה קודש וכל מטרתה להרבות כבוד שמים, לשמוע זעקת אביון ולהרבות תורה בעם ישראל. זכות מסירות הנפש שלך ודאגתך להרבות כבוד שמים בוודאי תעמוד לך ולמשפחתך, ויקויים בך "ויגדל האיש וילך הלוך וגדל עד כי גדל מאד". יאריך ימים על ממלכתו, יגביה ה' כוכב מערכתו ותרב גדולתו להגדיל תורה ולהאדירה".

בסיומה של הישיבה הלא צפויה, הכריז דרעי: "אני מקבל בהכנעה ובהרכנת ראש את ציווי מועצת חכמי התורה בראשותו של נשיא המועצת מרן הרב שלום כהן".

"כל חיי חונכתי וחינכתי לאור הציווי של 'ועשית ככל אשר יורוך', ולכן לאחר תקופה לא פשוטה, שבה ערכתי חשבון נפש אישי ומשפחתי, ושקלתי את מכלול השיקולים, החלטתי כי תנועת ש"ס, תנועתו של מרן זצ"ל על מאות אלפי מצביעיה, חשובים יותר מכל שיקול שהוא. בראש מורם, בגאווה ובנחישות אמשיך להנהיג את התנועה, כדי להמשיך את מפעליו הגדולים של מרן", דברי דרעי.

תגיות:אריה דרעיש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה