חדשות בעולם

מחיר הטרור בפריז: ארבעה יהודים הרוגים. אחד הנרצחים הגן על חיי פעוט

הילד בן השלוש היה על ידי אביו, ובעוד יוהן כהן מנסה לירות לעבר המחבל, ירה בו הרוצח לעיניהם. ארבעת הנרצחים יובאו ככל הנראה למנוחות השבוע בירושלים

אא

מסתמן: ארבעת הנרצחים בפיגוע בפריז יובאו למנוחות השבוע בהר הזיתים בירושלים. יוהן כהן (20)  יואב חטב (21), פיליפ ברהם (45) ופרנסואה מישל סעדה (64).

מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

יוהן כהן מצא את מותו לאחר שניסה למנוע את מותו של ילד בן שלוש שהיה על ידיו של אביו, בעוד המחבל משוחח עמם אודות המדינה האסלאמית, דאעש. ברגע אחד שבו הניח הרוצח את אחד מאקדחיו על הדלפק, זינק כהן לעברו, ירה לעבר הרוצח, אולם לאקדח היה מעצור. בנשק שהיה על הרוצח, הוא ירה לעבר כהן ורצח אותו.

בני משפחתו של פיליפ ברהם, סיפרו על יהודי ציוני אמיתי, שלא פחד ללכת בגלוי עם כיפה, ותמיד דיבר על עלייה לישראל בהתרגשות. הוא ממש חיכה לרגע שיעשה זאת, אולם עכשיו יעשה זאת בארון קבורה, לאחר שנרצח בשל היותו יהודי.

יואב חטב עזב את ישראל רק ביום רביעי האחרון, לאחר ששהה בה מטעם פרויקט "תגלית". הוא למד בפריז, בעוד אביו משמש כרב מוכר בקהילה היהודית בתוניסיה.

לפרנסואה מישל סעדה יש שני ילדים שמתגוררים בישראל. הוא עצמו ניהל קרן פנסיה והיה איש שקט שלא מעורר דרמות מיוחדות בשום מצב, העידו עליו. "הוא עשה הכל למען אושרם של בני משפחתו".

אמו ואחיותיו של אמדי קוליבאלי, המחבל שביצע את הפיגוע במרכול הכשר בפריז, פרסמו הודעה שבה גינו את מעשיו ושלחו תנחומיהן למשפחות ארבעת הקורבנות, שנרצחו במרכול, ולקרובי השוטרת שנרצחה יום קודם.

"אנחנו מגנות את המעשים האלו. אנחנו לחלוטין לא שותפות לרעיונות הקיצוניים האלו, ומקוות שאיש לא יבלבל בין המעשים הנוראיים האלו לבין דת האיסלאם", הן כתבו.

תגיות:טרורצרפת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה