חדשות בארץ

יש לימודים או אין לימודים? פירוט המקומות שלא לקחו סיכונים

בעיריית ירושלים הודיעו אמש על ביטול הלימודים. גם בצפון, במטה יהודה וביישובי גב ההר - אין לימודים. משרד החינוך מפעיל מרכז מידע בעניין

אא

עיריית ירושלים הודיעה כבר אמש (שלישי) כי הבוקר (רביעי) לא יתקיימו לימודים בירושלים, במועצה המקומית גבעת זאב, במבשרת ציון, בישובי גוש עציון, בביתר עילית, קרית ארבע, הר אדר ובית אל. במועצה אזורית מטה בנימין לא יתקיימו לימודים ביישובים - עלי, שילה, עופרה, פסגות, כוכב יעקב.

מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

ביישובי ההר של המועצה האזורית מטה יהודה לא יתקיימו לימודים: נווה אילן, יד השמונה, שורש, בית מאיר, מטע, צור הדסה, מבוא ביתר, נס הרים, רמת רחל, אורה, אבן ספיר, בית זית, מוצא, גבעת יערים, כיסלון, רמת רזיאל, צובה, עין נקובא, בית נקופא, קריית ענבים, מעלה החמישה, נטף, עמינדב. גם ביישובי גב ההר: ברכה, יצהר ואיתמר - לא יתקיימו לימודים

במחוז צפון לא יתקיימו לימודים בבית ג'אן, במועצה האזורית מרום גליל, בצפת, פקיעין, חורפייש, ג'וליס, בוקעתא, מסעדה, עין קיניה, מג'דל שמס.

במועצה האזורית משגב – לא יפתח היום ביה''ס לחינוך מיוחד כישורית בקיבוץ כישור. במועצה אזורית גליל עליון לא ילמדו בקיבוץ סאסא בית הספר התיכון ובית הספר היסודי, במועצה אזורית גליל עליון לא יפתח בית הספר היסודי בקיבוץ יראון.

"ככלל, מערכת החינוך תפעל כסדרה ותתאים את פעולותיה למגבלות מזג האוויר הקשה המתוכנן", אמרה מנכ"לית משרד החינוך, מיכל כהן. "הרשויות המקומיות הן האחראיות על הערכות החירום, טיפול במפגעי מזג האויר ומתן מענה במוסדות החינוך". מוסרים במשרד.

בחינת הבגרות בספרות הצפויה להתקיים מחר (חמישי) תתקיים כסדרה. "במידה ובתי הספר ייסגרו בשל מזג האוויר, יינתן מענה על ידי המשרד", אומרים במשרד החינוך.

משרד החינוך ירכז את המידע המדווח מהרשויות המקומיות ויעמיד לרשות הציבור מוקד טלפוני שמספרו 1-800-250-025. ניתן לקבל מידע גם באתר האינטרנט ובפייסבוק של המשרד.

תגיות:לימודיםמזג אויר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה