חדשות בארץ

בחירות: למה לפיד מאשים את החרדים?

"הכל היה תרגיל מתוכנן מראש. נתניהו מעדיף דיל שרקם עם החרדים". גפני: "החרדים לא במשחק הזה. לפיד נכשל בתפקידו"

אא

אמש (שני), לאחר נתק של חודש ימים, התקיימה פגישה בין ראש הממשלה, נתניהו, לשר האוצר, לפיד, שאמורה היתה להכריע: פיתרון למשבר בקואליציה, או בחירות? בשל חוסר הסכמות שנבעו מצד לפיד, הישיבה התפוצצה.

 מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

"הכול היה תרגיל", אומרים ביש עתיד. "ראש הממשלה בחר, גם הערב, לנהוג בחוסר אחריות לאומי ולשים את הצרכים של הציבור הישראלי בסוף סדר העדיפויות שלו. נתניהו מעדיף דיל שרקם עם החרדים לגבי הקדמת הבחירות, על פני האינטרסים של כלל אזרחי ישראל. אזרחי ישראל מבינים היום שבראש המדינה ניצב ראש ממשלה שלא עומד בהתחייבויותיו. ראש ממשלה שמעדיף את האינטרס האישי וההישרדותי שלו על פני טובתו של הציבור".

תרגיל פוליטי (צילום: פלאש 90) תרגיל פוליטי (צילום: פלאש 90)

ח״כ מאיר פרוש (יהדות התורה) הגיב על פיצוץ הפגישה בין השניים: "ממשלתו הרעה של נתניהו בפרפורי גסיסה אחרונים. ממשלה שכל רצונה היה להתעמר בלומדי תורה ובציבור החרדי, דינה שתעבור מן העולם. העובדה שהממשלה מתפרקת היא כתוצאה מכך שאינה יכולה לתפקד יותר, ואינה קשורה לדיל עם החרדים, כפי שלפיד ולבני מנסים לצייר, כחלק מקמפיין השנאה נגד הציבור החרדי".

ח"כ משה גפני (יהדות התורה) הגיב על דברי לפיד, לפיהם נתניהו סגר דיל עם החרדים. לו היה מוזמן לפגישה עם נתניהו, אמר גפני, היה 'קורע את ההזמנה' - "שביבי יאכל את העוגה שבישל עם לפיד", אמר גפני. "אין כל ספק שיאיר לפיד ינסה בכל דרך להעביר את הכדור התקשורתי לחרדים ולטעון שפרש בגלל דיל עם החרדים - אבל לא נאפשר זאת. החרדים לא במשחק הזה. לפיד נכשל בתפקידו, ונתניהו יאכל את העוגה שבישל בברית עם לפיד ובהדרת החרדים מהממשלה".

תגיות:יאיר לפיד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה