חדשות בעולם

בן מנהיג חמאס: אין סיכוי למדינה פלסטינית

הוא חי במעוז חמאס, ושיתף פעולה עם ישראל במשך שנים, עד שברח לארה"ב. הוא מזועזע מהיחס של מדינות ערב לפיגועים בישראל, וחושב שמדינה פלסטינית זו פנטזיה

אא

סיפורו של מוסעב חסן יוסף, בנו של בכיר חמאס בגדה, חסן יוסוף, התפרסם בספר "בן החמאס", ובסרט "הנסיך הירוק" - שם מסופר על חייו כבן מנהיג חמאס שמשתף פעולה עם ישראל, עד לקבלת מקלט ההגנה בארצות הברית, שם הוא מתגורר, וממשיך להשמיע את דעותיו נגד חמאס. בראיון שהעניק ל"טלגרף" הבריטי, דיבר נגד היחס של מדינות ערב לגל הפיגועים האחרון נגד ישראל, וכן על רעיון שתי מדינות.

 מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

"אני יודע שקשה מאוד לאדם הממוצע לראות בבירור מה קורה", אמר חסן יוסף. "אני באתי מלב לבה של הנהגת חמאס, ממוקד קבלת ההחלטות הפלסטינית. ישבתי עם יאסר ערפאת ועם כל מנהיגי הפלגים הפלסטיניים. מצד שני עבדתי עם המודיעין הישראלי, ראיתי את הצד שלהם, ראיתי גם את הקשיים שהם חווים. כמה אנשים אחרים באזור הזה רואים את האמת משני הצדדים?".

"הנסיך הירוק". לא הלך בדרך אביו "הנסיך הירוק". לא הלך בדרך אביו

"ארבעה מתפללים נרצחו, ואתה רואה שבפרלמנט הירדני מהללים את הרוצחים", הגיב על הטבח בירושלים. "מעודדים אנשים ללכת בעקבותיהם. זו התרבות הערבית: שונאים את ישראל מסיבות דתיות ואידיאולוגיות. זה צריך להיפסק, הם צריכים להתעורר מהאשליה שלהם".

"קידום רעיון המדינה הפלסטינית הוא פנטזיה. זה בלתי אפשרי", קובע חסן יוסף. "ישראל לא הולכת לתת לפלסטינים גבולות חופשיים - כי הישראלים לא יסכימו לעוד שואה. למה לקדם דברים שלא הולכים לקרות, ולעודד טרור ואלימות? למה לא לבנות כלכלה פלסטינית, בתי ספר ותשתיות?".

תגיות:ארגון חמאסערבים ישראלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה