מוזיקה יהודית

ישי ריבו בסינגל החדש: "הניסיון הזה"

אחד הזמרים הכי טובים שהיו כאן, באחד השירים המרגשים ביותר שתשמעו. וגם: איך שמעתי את השיר הזה לראשונה

אא

חברה שלי הרימה אליי טלפון וסיפרה על זמר חדש שאירחו היום ברדיו, שאני ממש חייבת להכיר. "קוראים לו ישי ריבו!", היא אמרה בהתרגשות. אז כמובן שכבר הכרתי אותו, אבל החברה שלי, הוסיפה וציינה שיר ספציפי מיוחד שלו, בין כל השירים המצוינים שלו, שנגע לליבה במיוחד. "שמעתי את 'תוכו רצוף אהבה', ועוד כמה שירים", היא אמרה, "אבל היה שם שיר אחד, לא זוכרת איך קוראים לו, שמדבר על ניסיונות בחיים, שממש ריגש אותי. את חייבת למצוא לי אותו!". כצורכת מוזיקה אובססיבית משהו, כל כך חשבתי שאני מכירה את השירים של היוצר המוכשר הזה, ואת הסינגלים שהוא הוציא עד כה, (וזה היה לפני צאת הדיסק המיוחל), שלא היה לי מושג על מה היא מדברת, ואמרתי לה שנראה לי שהיא מתבלבלת. אני, בכל אופן, מעולם לא שמעתי על שיר כזה שלו.

"הניסיון הזה" – מילים ולחן: ישי ריבו. האזנה נעימה! 

 

כמה חודשים מאוחר יותר הגיע לידי האלבום המיוחל. בהתרגשות משהו, פתחתי את העטיפה, הנחתי לו להתנגן בחלל החדר, ונפניתי לעיסוקיי. לא ייאמן כמה המציאות יפה יותר, כשמשלבים בה מוזיקה. ואז שמעתי אותו. וכשזה קרה, הידיים שלי קפאו לרגע. מיד הבנתי על מה החברה שלי מדברת. מיד זיהיתי את השיר המופלא הזה שהיא דיברה עליו.

מאז עבר לא מעט זמן, וגיליתי לא מעט יוצרים חדשים ומוכשרים, וברוך ה' גם סינגלים חדשים וטובים נשמעים פה חדשות לבקרים. אבל השיר הזה מבחינתי הוא חלק מפלייליסט אישי מצומצם שלי, של השירים הכי-הכי, שיודעים לפרוט על מיתרי ליבי הכי עמוק שאפשר, ולקרב אותי לעצמי ולה'.

אני מוצאת את עצמי חוזרת אליו מתוך קושי; לפני תפילה; ברגעים של התלבטות חשובה; או סתם כשאני מרגישה רחוקה מדי מה', ומנסה להעיר את הלב הזה, במתכון מהיר ובטוח. היום הוא יוצא כסינגל, ותאמינו לי, שאין שמחה ממני לחלוק אותו איתכם.

תגיות:מוזיקה יהודיתתרבות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה