חדשות בארץ

יוקר המחיה: כמה נשלם על הוזלת מחירים?

כמה יעלו לנו הבחירות שבפתח? חוק מע"מ 0 יוצא לדרך ללא תמיכה של בעלי מקצוע, ומהי התוכנית הכלכלית שתגרום להתגוששות בין ראש הממשלה לאוצר?

אא

אם לא יקרה מהלך בלתי צפוי, עתיד חוק מע"מ 0 לעבור בכנסת כבר בשבוע הבא. מדובר באחד החוקים הכי שנויים במחלוקת, שהצליח לעורר זעם בקרב הציבור לכל גווניו. ההטבה החדשה של מע"מ 0 תקפה בדירות של 60 עד 150 מטרים, במחיר של על 1.6 מיליון שקלים.

 מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

במקומות רבים ברחבי הארץ, ההטבה לא תהיה בתוקף כלל, ובמקומות מסוימים היא תהיה בדירות של 94 עד 107 מטרים.

בחירות בפתח? ראש הממשלה <a class=בנימין נתניהו (צילום:פלאש 90) " src="https://storage.hidabroot.org/OLD_MEDIA/145_0.jpg">בחירות בפתח? ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום:פלאש 90)

בעלי מקצוע אינם מוכנים לקחת אחריות ולהביע דעה על החוק החדש, האם הוא יגרום לירידה של מחירי הנדל"ן, אם כי ישנה בשוק סקפטיות רבה. ההערכות המקצועיות טוענות כי לא תהיה הטבה לצרכנים.

בתוך כך, מנסים ראש הממשלה ושר האוצר, כל אחד באופן אישי, לזקוף לזכותם גיבוש תוכנית כלכלית, שתיטיב עם ציבור הצרכנים, משהו שצובר תאוצה, אולי לפני בחירות שניצבות בפתח.

בתוכנית אותה גיבש ראש הממשלה, יופחת המס שמוטל על סחורה כמו בשר, עוף, ביצים ומוצרי חלב, מה שיוזיל משמעותית את המחירים. שר האוצר מצדו, מגבש תוכנית כלכלית שהסעיף הבולט שלה זהה לתוכנית נתניהו, ולכן צפויה התגוששות בזמן החתימה על הצו. 

תגיות:יאיר לפיד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה