חדשות בארץ

נתניהו: "נבדוק שלילת אזרחות של הקוראים להשמדת ישראל"

בעקבות הלווייתו של הנער, ח'יר א-דין חמדאן, שנורה על ידי כוחות המשטרה בתגובה ליידוי אבנים וניסיון תקיפה מטווח אפס – מתייחס נתניהו לראשונה לאירועי האלימות במקום: "נעניש במלוא החומרה"

אא

בתגובה להתפרעויות החמורות שאירעו אתמול (שבת) ברחבי הארץ ובפרט בירושלים, התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו להפרות הסדר ואמר: "ישראל היא מדינת חוק, לא נסבול הפרות סדר והתפרעויות. נפעל נגד זורקי האבנים, חוסמי הצירים והקוראים להקמת מדינה פלסטינית במקום מדינת ישראל".

"מי שלא יכבד את החוק הישראלי, ייענש במלוא החומרה". ראש הממשלה הוסיף ואמר כי בכוונתו להנחות את שר הפנים גלעד ארדן, שיבחן מעתה שלילת אזרחותם של אלו הקוראים להשמדת מדינת ישראל.

"אני מגבה את השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', שאמר שמחבל שפוגע באזרחים – דינו להיהרג", כך התבטא שר החוץ אביגדור ליברמן, שהתייחס אף הוא להפרות הסדר בכפר כנא. "מקרים כמו אלו שהתרחשו בימים האחרונים והלילה, בהם מחבלים מנסים לפגוע באזרחים תמימים – הם מקרים חמורים. יש לנהוג בהתאם, בנחישות וביעילות, וכך עושים שוטרי משטרת ישראל שמסכנים את חייהם בשמירה על שלום האזרחים מפני המחבלים הללו", לדבריו.

תגיות:אינתיפאדהפיגועים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה