חדשות בארץ

בשעה טובה: משפחת גרוס מצפה ללידה

לפני פחות משנה הם איבדו שתי בנות באסון ההדברה שהתרחש בביתם. שני הבנים החלימו באורח נס, וכעת מצפים ההורים ללידה נוספת בחסדי שמים

אא

בינואר 2014, לפני פחות משנה, התפרסם דבר האסון הכבד שפקד את משפחתם של שימי ומיכל גרוס מירושלים. הם איבדו שתי בנות שהורעלו מחומר הדברה מסוכן שדלף לבית. אביגיל בת הארבע, ויעל בת שנה וחצי, מצאו את מותן הטרגי, ואילו אחיהן, חיים מיכאל בן השש, ורפאל יצחק בן החמש, אושפזו במצב קריטי בבית החולים "שניידר", עד להחלמה המלאה, אחריה עקבו בדאגה כל עם ישראל.

אמש (שני) נפוצו שמועות עקשניות כי למשפחת גרוס נולדו תאומות. האם מדובר בפרי דימיונם של אנשים שאולי קיוו שכך יהיה? "זה מסוג הדברים שאומרים עליהם שההורים לא יודעים, אבל הם בטח לא יתנגדו", הגיב הסב, יעקב גרוס. הוא אישר שההורים אכן מצפים ללידת תינוק חדש בעוד כחודשיים אם ירצה ה'.

בני המשפחה הוצפו בפניות ובטלפונים נרגשים גם מאנשים שאינם מכירים כלל, וקיבלו אמפתיה ואהדה מאנשים שחשו התרגשות עם הבשורה. כפי שהתראיינו בעבר, לאחר האסון, אמר גרוס לתקשורת: "החסר כואב. אני מאמין בהמשכיות החיים, אבל אני גם בן אדם. עמדנו מול אביגיל לאחר פטירתה, אני ומיכל לבד. האמונה שאנחנו לא רק גוף, אלא שיש נשמה שנשארת לאחר המוות, עוזרת להתמודדות".

תגיות:יעל גרוסאביגיל גרוסתאונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה