לאישה

בזכות נשים: משדר עולמי ומיוחד היום ב-21:00

היום (שני) חל ערב פטירתה של רחל אימנו, י"א בחשוון. הידברות מקיימת ערב שידורים מיוחד לנשים, בו יתארחו הרב זמיר כהן, הרב יצחק פנגר, הרבנית ימימה מזרחי ועוד. שיאו של הערב יהיה בטקס הפרשת חלה טלוויזיוני עולמי שטרם נראה כמותו. רוצות להשתתף? כל הפרטים בפנים

אא

 

ביום שני, י"א חשון, חל ערב פטירתה של רחל אימנו ע"ה. חלק מכן ודאי ידליקו נרות ויישאו תפילה חרישית למולם. חלק יגדילו לעשות, יכתתו את רגליהן וייסעו עד לציון שלה להעתיר בתפילות ובתחנונים. אבל דומה, שכמעט אף אחת לא תישאר אדישה. באולפנים של הידברות עמלים כבר לא מעט זמן, כדי להכין במיוחד עבורכן הנשים, ערב מיוחד במינו, שטרם נראה כמותו.

לשידור החי באתר הידברות הקליקו כאן.

אז מה יהיה במשדר המיוחד, בהנחיית אפרת שטרן? ובכן, התכנית עמוסה וגדושה, וגם כוללת הפתעות רבות, שלא את כולן נוכל לגלות. במהלך הערב יתארחו באולפן רבניות שונות, ביניהן הרבנית ימימה מזרחי, שתעשיר אותנו בפנינייה הייחודיים על אמא רחל, וגם הרבנית והזמרת חדווה לוי שתנעים את זמננו. מאוחר יותר, יגיעו גם המנחות המיוחדות שלנו, שמעבירות ערב ערב חוגי בית לנשים שמעוניינות לקיים מפגש רוחני ובלתי נשכח בבתיהן. ביניהן ענת בן ארי, חגית שירה, אסתר לימור, אסתר טולדנו, שושנה מלול, קרן כהן, מלכה ישעיהו ועפרה בן חיל. במהלך המשדר, הן יספרו על ערבי הפרשות החלה המרגשים שהן מקיימות בבתים שונים ברחבי הארץ.

כמו כן, ישתתפו גם רבנים שונים, שיספרו על מעלת היום ומעלתה של רחל אימנו, ביניהם הרב זמיר כהן והרב יצחק פנגר. בנוסף, ישתתף גם הרב דוד בצרי, שיגיע לאולפן במיוחד כדי לתת ברכה מיוחדת לכן הנשים.

בשיאו של הערב, יתקיים אירוע היסטורי שטרם נראה כמותו, של טקס הפרשת חלה טלוויזיוני עולמי בשיתוף נשים רבות נוספות בכל רחבי העולם, באירוע מרגש ומיוחד.

אם גם אתן רוצות להשתתף – תוכלו להכין מבעוד מועד את החומרים לפי רשימה שתתפרסם סמוך למועד השידור, ובמהלך השידור, להכין את הבצק יחד עם הרבניות והאורחות באולפן. בהמשך תוכלו לקיים את מצוות הפרשת החלה במקביל אליהן ולעוד אלפי נשים בכל רחבי העולם. מדובר יהיה בשעת רצון עצומה ומסוגלת לכל מי שזקוק לכל ישועה שהיא, ולכן, כדאי מאוד גם לכן לקחת חלק ולהפיץ את הבשורה. אנחנו - וגם אמא רחל – נחכה לכן.

תגיות:רחל אמנוקבר רחלהפרשת חלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה