חדשות בעולם

אוסטרליה: "לב מת" הושתל בגוף אישה

לראשונה בעולם ניסו מנתחים באוסטרליה להשתיל לב שפסק מלפעום יותר מ-20 דקות. האישה שקיבלה את הלב: "אני מרגישה צעירה בעשר שנים". נס גלוי

אא

במשך יותר מ-20 דקות היה לבו של חולה בסידני - אוסטרליה, חסר פעימות. מנתחים בבית החולים המקומי, ביצעו את השתלת הלב הזה באישה שנזקקה להשתלת לב.  
הלב הוא האיבר היחיד שלא משתמשמים בו אחרי שפסק מלפעום - דבר הידוע כתרומה מחזורית. לב להשתלה נלקח בדרך כלל מאנשים שמוגדרים במצב של מוות מוחי, אך לבם עוד פועם. הוא נשמר בתוך מיכל עם קרח כארבע שעות, ואז מושתל לחולה הזקוק לו.
לראשונה החליטו הרופאים להשתמש ב"לב מת". האשה שקיבלה את הלב בתהליך יוצא הדופן הזה, בת 57, שסבלה מפגם מולד בלב. אני מרגישה כמו בת 40, אני ברת מזל", אמרה לאחר שהחלימה מהניתוח.
"פריצת הדרך הזו היא צעד ענק בדרך לפתור את הבעיה של מחסור בתרומת איברים", אמר מנתח בבית החולים. ארגון השתלות הלב הבריטי תיאר אותה כ"התפתחות משמעותית".

עקבו אחרינו ב-News
תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים