חדשות בארץ

מפשלים? דלתא מאשימה את החרדים

לאחר שגילו רישום יתר של נוסעים, חיפשו את מי להוריד מהמטוס. הנוסעים התרעמו על גזל הזמן והחברה האשימה: החרדים לא רצו לשבת ליד נשים ועיכבו את הטיסה. הסיפור האמיתי היה נראה שונה לחלוטין

אא

ביום שלישי התפרסמו ידיעות נזעמות על חרדים שגרמו לעיכוב ניכר בטיסת "דלתא איירליינס" מארה"ב לישראל, בשל העובדה שסירבו לשבת ליד נשים בטיסה, ועוררו מהומות. אנשים שהיו על הטיסה פנו ל"כיכר השבת", ובפיהם עדויות שונות לחלוטין מאלו שהתפרסמו בתקשורת.

"לחברה הייתה פשלה והיא החליטה להפיל אותה על החרדים", אמרו הנוסעים. מסתבר שהיה רישום יתר של נוסעים, ובחברה גילו זאת מאוחר מדי. הם הציעו זיכוי של 1,000 דולר בחברה ושהייה במלון, אבל לקח זמן למצוא את 25 הנוסעים שיסכימו להסדר, ולאחר מכן להוריד אותם ואת מזוודותיהם מהמטוס.

 ומה בדבר נוסעים חרדים שעוררו בלגן בשל סירובם לשבת ליד נשים? הנוסעים מעידים כי על המטוס הייתה קבוצה גדולה של בחורי ישיבה, והיו חילופי מקומות מכל מני סיבות, ביניהן גם החלפת מקומות של גברים כדי לא לשבת ליד נשים, אבל מדובר בתופעה שמתרחשת בהרבה טיסות ומסיבות שונות, וחילופי המקומות כמעט לא היוו הפרעה בזמן שהותם על המטוס.

"אנחנו מוכנים ללכת עם זה לבית משפט. זה נראה כאילו החברה פישלה ואז החליטה להפיל את זה על הנוסעים החרדים. זו לא התנהלות מקובלת", אמרו הנוסעים.

החברה מסרה כי ב"טיסת דלתא איירליינס מספר 468 מניו יורק, שהיתה צפויה לנחות בנתב"ג בשעה 14.35 בצהריים, תגיע באיחור של כשעה ורבע לאור ירידה של מספר נוסעים מהמטוס בניו יורק בטרם המראה. נאלצנו לעכב את המראת המטוס כדי לאתר את מזוודותיהם ולהשיב להם אותם".

תגיות:חרדיםתקשורת מדיחה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה