חדשות יהדות

לא רק אתרוג: בושם בניחוח גן עדן

אם חשבתם שאתרוג מיועד רק למאכל, זה הרגע להתבדות. בושם חדש בניחוח אתרוגים מוכיח, כי על אף מחירו המופקע, 190$ – ריח גן עדן שווה הכל

אא

את הבושם הראשון בניחוח אתרוג, המציא קרלוס הובר, מנכ"ל קונצרן הבשמים 'ארקיסט', לפני מספר שנים. מדובר בבושם לשימוש יומיומי בשם L'Etrog ('לאתרוג'). לאחרונה השיק בושם נוסף בסדרה בשם 'לאתרוג אקווה'. שני הבשמים הייחודיים, שזכו להצלחה גדולה, נקראים כך על שם פרי ההדר הנהדר ממנו הם מופקים – האתרוג.

"הפעם הראשונה בה נתקלתי באתרוג", מספר הובר - יהודי ממוצא מקסיקני, "הייתה בבית הספר היסודי היהודי שלמדתי בו, במקסיקו סיטי. כשחג הסוכות הגיע, לימדו אותנו על המשמעות של ארבעת המינים. העוצמה של ניחוח האתרוג, הייתה בלתי נשכחת.

"המשמעות של שילוב ארבעת המינים יחדיו היא, שכל אחד מהמינים מסמל סוג שונה של בני אדם", ממשיך הובר ומתאר, "טובים ורעים, מחונכים ולא מחונכים. ארבעת המינים מסמלים גם חלקים שונים של גוף האדם, והאתרוג הוא הלב. כשמחברים אותם ביחד, כל סוגי האנשים מיוצגים ומבורכים על ידי ה'".

נציגי החברה אומרים כי בושם האתרוג, בעל הניחוח המרענן והקיצי, הוא מוצר ש'נפתח כמו הקרניים הראשונות של בוקר מעורפל', להגדרתם.

אם הצלחנו לאתגר אתכם עד כדי כך ואתם כבר בפתח הדלת עם הארנק, בדרככם לסופר פארם – חכו עד שתשמעו כמה עולה התענוג: מחיר בקבוקון קטן של 55 מ"ל הוא 165$ ואילו 100 מ"ל יעלה 190$. יקר יקר, אבל בינתיים קוצר הצלחה בינלאומית.
 


 

תגיות:אתרוגבושםמתנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה