חדשות בארץ

רצח נתנאל עראמי: "מנסים לטייח רצח של יהודים"

המשטרה עדיין מאפילה פרטים בפרשייה שנחקרת כשחשד לרצח על רקע לאומני. ח"כ פייגלין: "מנסים לטייח רצח של יהודים. היה צריך לגלגל את השר לביטחון פנים מכל המדרגות"

  • ז' תשרי התשע"ה
אא

התפתחויות על רקע תמונת המצב שנראית כמו רצח על רקע לאומני, של עובד הסנפלינג, נתנאל רואי עראמי ז"ל. המשטרה עדיין מטילה צו איסור פרסום על חלקים רבים בפרשה, אולם חושפת אט אט יותר פרטים, כאלו שלדברי המשפחה, כבר היו ידועים להם מזמן. "הם פשוט פוחדים מהעמקת הסכסוך עם הפלסטינים, ולכן מנסים לטייח", אומרים בני משפחתו של הנרצח. בכוונתם לקיים הערב מחאה נגד התנהלות המשטרה בחקירת הרצח. "לא ייתכן שאדם ייצא בבוקר לעבודה, ויירצח בדרך הבייתה רק כי הוא יהודי", אומר אחיו של עראמי.

הבוקר (רביעי) תקף ח"כ משה פייגלין (ליכוד), את השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ': "יש כאן שרשרת ארוכה של אירועים, שבהם המערכות, המשטרה, השב"כ, מנסות לטייח רצח של יהודים ע"י ערבים בסיבות מסיבות שונות", אמר פייגלין בראיון ל''גלי ישראל''. "היה כאן רצח שהוא לא פחות מזעזע מקיצוץ הראשים של דאעש".

רצח עראמי, לדברי פייגלין, לא שונה במהותו מחטיפת ורצח שלושת הנערים מגוש עציון. החטיפה הובילה למבצע "צוק איתן", אחרי הרצח הזה מה יהיה? שואל פייגלין. "עכשיו יהיו לנו מהומות, עכשיו עוד פעם נצטרך לבדוק את כל המדיניות של העסקת פועלים ערביים... בוא נטייח, בוא נגלגל את הכדור למישהו אחר".

"האחריות כולה", הדגיש פייגלין, "מוטלת על השר לביטחון פנים. את השר אהרונוביץ היה צריך לגלגל מזמן מכל המדרגות. אני אומר את הדברים בצורה הבוטה והחריפה ביותר. כל ישראלי צריך לשאול את עצמו איך הוא מרגיש מבחינת ביטחון הפנים, ודאי שבאזורים המעורבים, ולהבין שמי שעומד בראש הפירמידה הזו חייב היה לעוף אתמול או שלשום, מזמן".

תגיות:נתנאל עראמירצח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה