שבת

פאולה עבדול, כוכבת ’אמריקן איידול’ - תשמור שבת

פאולה עבדול, כוכבת תכנית הטלוויזיה המפורסמת, 'אמריקן איידול', החליטה להיענות לבקשתו של יוזם 'פרויקט השבת העולמי', הרב וורן גולדשטיין, ולשמור שבת יחד עם מיליוני יהודים אחרים מכל רחבי העולם

אא

רק בשבוע האחרון פרסמנו נתונים מפתיעים אודות מספר יהודי התפוצות שמצטרפים ל'פרויקט השבת העולמי' – המיזם החשוב שהגה רבי וורן גולדשטיין, רבה הראשי של דרום אפריקה. אינספור יהודים מכל רחבי העולם, ביניהם אף כאלה שזו להם הפעם הראשונה לשמור שבת – החליטו להצטרף ולהיות חלק מהיוזמה הברוכה שאינה פוסחת, כך מסתבר, גם על הכוכבים הגדולים.

 

 

פאולה עבדול היא אחת מהם: זמרת, רקדנית וכוריאוגרפית – בת להורים יהודיים. אם תהיתם על מקור שם המשפחה, המעלה קונוטציה מזרח תיכונית משהו, הרי שהוא נובע מהעובדה שמוצא אביה הוא מסוריה. הכוכבת קנתה לה מוניטין כה מכובד בתעשיית הבידור האמריקנית, עד כדי כך שמעמדה זיכה אותה בהנצחת שמה, בשדרת הכוכבים של הוליווד.

השבוע, לאחר שקיבלה שיחת טלפון אישית מהרב גולדשטיין בכבודו ובעצמו, בה הוא ביקש אותה להצטרף לפרויקט, לא יכלה עבדול שלא להיענות לבקשה. "שמעתי על הפרויקט מהרב הראשי של דרום אפריקה, הרב וורן גולדשטיין. הוא יצר איתי קשר והזמין אותי אישית, להצטרף לפרויקט הפנומנלי הזה. אני מחויבת לשמור את השבת ולהתאחד עם יהודים מכל רחבי העולם ב-24 עד ה-25 לאוקטובר. כשהרב הראשי קורא – נראה לכם שאוכל לסרב?

"השבת מאד חשובה לי. אני יודעת שכאשר השבת מגיעה - אני יכולה להיות אני. בלי פאפאראצי, בלי חדירה לפרטיותי. אני תמיד יכולה להביט לסוף השבוע ולהגיד: תודה לא-ל שיש לי את השבת. הפרויקט הזה הוא יוזמה נפלאה, כי אנו חיים בעולם שבו הרשת החברתית מאפשרת לנו ליצור קשר זה עם זה ולהנות מזמן איכות עם המשפחה והחברים ולהתחבר לה' מבלי להסיח דעתנו עם הפרעות חיצוניות למיניהן כדוגמת טלפון וכדומה. כך שפרויקט השבת מביא כל אחד ואחת בחזרה לאושר הפנימי שלו".

תגיות:אורחות שבתשמירה השבת כהלכהשבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה