חדשות בארץ

המשטרה חוקרת: נתנאל נרצח על רקע לאומני?

לפני שבועיים נפל נתנאל רואי עראמי ז"ל אל מותו מקומה 11 בבניין בפתח תקווה. היום (שלישי) הותר לפרסום כי נחקר חשד לרצח על רקע לאומני

אא

עניין מותו המסתורי של נתנאל רואי עראמי ז"ל, שנפל אל מותו לפני כשבועיים, ממשיך להטריד אנשים רבים, ובמיוחד את בני משפחתו. לפני שעה קלה (שלישי) הותר לפרסום כי המשטרה חוקרת חשד לרצח על רקע לאומני.

"זו לא הייתה תאונת עבודה. נתנאל היה מוכר כבעל מקצוע אחראי", אמרו בני משפחתו כבר ביום היוודע דבר מותו. על האירוע הוטל צו איסור פרסום, שחלק ממנו הוסר, כאמור, היום.

מודעת האבל מודעת האבל

 עראמי ז"ל, 26, ממושב אחיעזר, עבד באתר בנייה בבניין רב קומות בפתח תקווה, בתור מפעיל חברה לעבודות סנפלינג. באותו יום עבד עם הצוות שלו על סגירת פתחי אוורור של חדרי ביטחון בבניין. חבריו לעבודה שסיימו את חלקם, ירדו למטה וחיכו לנתנאל, שעבד בקומה ה-11, מחוץ למתחם. משראו שאינו מגיע, נכנסו לקרוא לו, ואז הבחינו בו כשהוא שרוע על הרצפה.

אחד העובדים סקר את רתמות הסנפלינג אליהן היה עראמי מחובר, וגילה שקצוות החבל קרועים, כאילו מישהו חתך אותם. את המידע הוא העביר למשטרה שהגיעה למקום. יצויין כי במתחם עבדו גם פועלים ערבים שנעצרו באותו יום.

נתנאל ז"ל ומשפחתו נתנאל ז"ל ומשפחתו

בני משפחתו מתעקשים לכל אורך הימים, מאז נפילתו של נתנאל, שמדובר ברצח מכוון. לדבריהם, נתנאל היה קפדן מאוד בכל הקשור לתחום הבטיחות, ואף הקפיד להסתיר את הכיפה שעל ראשו מפחד הסביבה. הוא נהג לעבוד בצורה הבטוחה ביותר ו"אלוף בעבודת סנפלינג". 

בהמשך היום עתידים להתבהר פרטים נוספים בחקירה.

תגיות:רצח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה