חדשות בארץ

אחרי לפיד, חילול שבת בלשכת נתניהו

דחיית סבא"א את ההצעה לקרוא לישראל להצטרף לאמנה נגד נשק גרעיני, לא יכלה לחכות לאחרי החג והשבת - והעיתונאים תודרכו. זעם על לשכת נתניהו

אא

שוב סערה בעקבות חילול שבת מטעם מדינת ישראל. זמן קצר אחרי המתקפה על שר האוצר, יאיר לפיד, שכינס מסיבת עיתונאים דחופה בעיצומו של יום השבת, גם לשכת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, תדרכה עיתונאים בעיצומו של החג הקדוש ראש השנה, וכן בשבת שחלה מיד לאחריו.

הלשכה הגיבה, לכאורה, על פרסומים בעניינים מדיניים שלא היו דחופים מכיוון שלא נועדו לפרסום. במפלגות החרדיות מטילים אשמה על ראש הממשלה, ומבקשים ממנו לקחת אחריות לרמיסת כבוד החג והשבת.

לפיד ונתניהו. היו חייבים לחלל את השבת? לפיד ונתניהו. היו חייבים לחלל את השבת?

העניין עליו הגיבו בלשכת נתניהו, היה דחיית סבא"א את ההצעה לקרוא לישראל להצטרף לאמנה נגד נשק גרעיני, ועל נאומו של אבו מאזן באו"ם - בו האשים את ישראל כי ביצעה רצח עם מתוכנן בפלסטינים.

בראיון ל"בחדרי חרדים" שחשפו את הסיפור, אמר יו"ר סיעת "יהדות התורה", ח"כ אליעזר מנחם מוזס, "אנחנו יודעים היטב מדוע בחרנו לא לחבור לקואליציה כזו הרומסת כל זכר ליהדות. הפלא הגדול הוא השתיקה של נציגי 'הבית היהודי'. מפלגה דתית מסוגלת לשבת בממשלה המחללת שבת פעם אחר פעם ולשתוק?" 

תגיות:יאיר לפידאיסור מלאכות בשבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה