כתבות מגזין

שש תוכניות ותיקות של הידברות, שכדאי לכם להכיר

לקראת השנה החדשה, עשינו בהידברות סדר בבוידעם של מאגר התכניות, והכנו עבורכם המלצה לשש תוכניות שונות, שכבר צברו פז"ם, אבל יעוררו עניין. בשיתוף: יובל המבולבל, לאה שבת ושומר הראש של ארנולד שוורצנגר

אא

צירופים: כשיובל המבולבל ושמעון פרץ נפגשים

צירופים היתה אחת התכניות הראשונות שהופקו בערוץ הידברות. מטרתה הייתה ליצור שיח מעניין, בין אומנים שונים שהתקרבו ליהדות, כשכל אחד מהם מתאר באזני השני את הדרך שהוא עבר, עד שהגיע לחיקה של היהדות.

בין הצירופים המיוחדים שעשינו, תוכלו למצוא את שולי רנד ועדי רן, אביחי כהן ורוני איילון, וגם את הזמרים עמיר בניון ויהודה מסס או עודד מנשה והרב יובל הכהן אשרוב.

לפעמים הצירופים נבנו דווקא בין אמנים שאחד מהם הוא חילוני עדיין, והשני נמצא בעיצומה של התקרבות ליהדות, אבל המשותף לשניהם זו אמונה חזקה וחיפוש רוחני. כך למשל, תוכלו למצוא את השחקנים ניר פרידמן ועדי טרר, הזמרים אלון דה לוקו ואיציק אורלב ואפילו את יובל המבולבל ושמעון פרץ.

לכל הפרקים של "צירופים"

 

הרב יובל הכהן אשרוב ועודד מנשה ב"צירופים"הרב יובל הכהן אשרוב ועודד מנשה ב"צירופים"

 

מקום לשאלה: התשובות המדויקות לשאלות הקשות

בסדרת ראיונות עומק הנפרסת על 26 פרקים, הרב זמיר כהן, בדרכו הייחודית והיסודית, מעניק מענה לשאלות נפוצות של בעלי תשובה, בצורה נעימה ויסודית.

התכנית נוגעת בכל נושא אקטואלי מעניין אפשרי, החל מבאבות ומקובלים, כשרות, אינטרנט, נטיות הפוכות ואפילו רפורמים.

לכל הפרקים של מקום לשאלה

הרב זמיר כהן. מקום לשאלה הרב זמיר כהן. מקום לשאלה

 

מדברים פתוח: שילוב של אהבת ישראל וחכמה

תכנית מיוחדת עם הרב אריה שכטר שליט"א, רב ומרצה בכיר, ומי שזכה להיות אחד מתלמידיו הקרובים של החזון איש זצ"ל, אחד מגדולי הדור הקודם. בתכנית, מדבר הרב בנועם ובחכמה, ובאהבת ישראל גדולה, שקשה שלא לשים לב אליה.

"מדברים פתוח" נוגעת בעיקר בנושאים שונים ביהדות, שמעסיקים כל אחד מאיתנו מתישהו. בין פרקי התכנית: מה צופן לנו העתיד?,מהי חירות אמיתית, טעמי המצוות וגם פרק שמתעסק בחג הסוכות, הקרב ובא. בכל נושא, נותן הרב שיחה מרתקת שתגרום לכם לפגוש בפנים הכי יפות של היהדות.

לכל הפרקים של "מדברים פתוח"

הרב אריה שכטר. מדברים פתוח הרב אריה שכטר. מדברים פתוח

 

התעוררות עם עדי רן: שנינות, רצינות והומור נפגשים

התכנית התעוררות היא בין התכניות הישנות ביותר שנעשו בהידברות, ואולי אפילו הראשונה שבהן. בתכנית, מארח עדי רן, זמר ויוצר שחזר בתשובה, לשיחה, אמנים שונים מתחומים שונים, לשיחה על ההתקרבות שלהם לעולם היהדות.

בין האורחים שהתארחו אצל עדי רן ב"התעוררות", תוכלו למצוא את הרב ארז משה דורון, פרופסור אליה ריפס – מי שחקר רבות את הצופן התנ"כי, יונתן דנינו – מי שהיה שומר הראש של השחקן ארנולד שוורצנגר ואפילו את הזמר יהודה סעדו, זוכה כוכב נולד לשעבר.

בדרכו שלו, הופך רן את הראיון למשהו קצת אחר, שונה מכל ראיון רשמי ורגיל, ומכניס בו עניין מיוחד וקצת הומור ושנינות, גם כשמדובר באורחים רציניים וכבודים. מומלץ בחום.

לכל הפרקים של "התעוררות"

התעוררות. עדי רן מארח את יונתן דנינו התעוררות. עדי רן מארח את יונתן דנינו

 

מול הרוח: הרב פנגר עונה על השאלות שלכם

בתכנית מיוחדת במינה, מארח הרב יצחק פנגר צעירים וצעירות, ויחד איתם, משוחח בפתיחות על נושאים שתמיד רציתם לשאול לגביהם, ולא בטוח שהיה לכם את מי.

במהלך התכנית נוצרים דיונים בין המשתתפים, ועולות דילמות שונות, אותן הרב פותר בדרכו הייחודית. בין הנושאים שהתכנית עוסקת בהם, תוכלו למצוא: דתות, חלומות, מיסטיקה וכישופים וגם בחירה חופשית.

לכל הפרקים של "מול הרוח"

הרב יצחק פנגר. מול הרוח הרב יצחק פנגר. מול הרוח

 

שיחת נשים: כסיניה בן דור פוגשת בנשים מפורסמות לשיחה צפופה

סיניה בן דור, השחקנית שרובנו זוכרים מתפקידים שונים, חלקם אפילו בטלוויזיה, זכתה להתקרב ליהדות והייתה אחת הראשונות שקיבלו הצעה להנחות תכנית בהידברות. ב"שיחת נשים", היא פוגשת בכל פרק באישה אחרת, שמספרת על הקשר שלה ליהדות, ויחד מתפתח שיח נשי מרתק על נושאים שונים.

בין היתר, היא פוגשת בזמרת חדווה לוי, סולנית להקת השגרירים לשעבר וזמרת ששרה בקדושה בהווה, לשיחה על קריירה והורות, בזמרת לאה שבת, לשיחה על מוזיקה ויהדות, וגם את נורית בנק, הבת של רות סירקיס, שחזרה בתשובה וכיום היא מרצה לאמנות וגם ליהדות.

לכל הפרקים של "שיחת נשים"

שיחת <a class=נשים " src="https://storage.hidabroot.org/OLD_MEDIA/ScreenHunter_569%20Sep.%2020%2022.36.jpg">שיחת נשים

תגיות:ערוץ הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה