חדשות בארץ

גורם בכיר בצה"ל: כרגע אין חשש שישראל תיפגע מדאעש

בנאום שנשא על פעילותו הרצחנית של ארגון דאעש במזרח התיכון, אמר בכיר בצה"ל כי לישראל אין ממה לחשוש בינתיים, שכן תשומת ליבו של הארגון מופנית כרגע לסוריה ועיראק

אא

אף על פי שישראל אינה שוקטת על השמרים, ומתכוננת בכל צורה לאפשרות שארגון דאעש יפנה לכיוונה – החל מהיערכות אסטרטגית וכלה בשיתוף פעולה עם הצבא האמריקני - בהעברת מידע מודיעיני מדויק על מטרות תקיפה וכדומה, אתמול (ד') ניסה קצין ישראלי בכיר להרגיע את הרוחות בטענה שכרגע אין לדאעש עניין לפגוע בנו.

כך נותרו שבויי דאעש שלווים לפני מותם

אין כרגע חשש (צילום: פלאש 90) אין כרגע חשש (צילום: פלאש 90)

"הם הקימו בסוריה משרד פנים ומשרד סעד ומקומות לחלוקה של מזון", אומר הבכיר. "בשלב הראשון יש בכוונתם לפגוע במדינות כמו עיראק וסוריה ואין להם עניין בישראל, למרות שהם התלבטו על כך. אבל בעתיד, אנחנו צריכים להמשיך ולהביט עליהם, ואני מחשיב אותם כאחד האיומים המרכזיים על ישראל".

לדברי הקצין, דאעש חולש על עשרות דונמים של שדות נפט בסוריה, ולמרות שהלאים אותן משליטתו של אסד – אסד קונה מידי דאעש את אלפי חביות הנפט שמיוצרות מדי יום בכסף מלא. עוד מוסיף הקצין ואומר, כי "בעיראק ובסוריה פרוסים 30 אלף פעילים של הארגון. הם התפשטו מאוד בחודשים האחרונים ורוצים משטר דתי שאין בלתו. הם נגד מודרנה ומדינות לאום או דמוקרטיה שלא מקובלים עליהם, ועיקר המיקוד שלהם הוא באויב הקרוב, לדוגמא המשטרים הערביים, כמו סוריה ועיראק".

תגיות:ארגון דאעש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה