חדשות בארץ

האם רשת תקבל קנס בעקבות "אמא מחליפה"?

הרשות השנייה פתחה בהליך הפרה נגד זכיינית ערוץ 2, קשת, בעקבות שידור פרק עם תוכן מלא גזענות ופגיעה אישית וכללית, שחצתה את כל גבולות המוסר. הצופים זועמים: "איבדו הגיון בשל שיקולי רייטינג"

אא

סערה קשה התחוללה בימים האחרונים ברחבי הרשת, בעיקר ברשתות החברתיות, לאחר שצופי הריאילטי בישראל, נחרדו מצפייה בפרק התוכנית "אמא מחליפה" של זכיינית רשת בערוץ 2.

פאניקה בחדר השירותים: בפעם השנייה נמצא נחש באסלה  

עוד גימיק של דאעש: תמונה הזויה של תינוק עם עין אחת 

בפרק המדובר נחצו כל הגבולות האפשריים בצורה גסה, וגרמו לצופים לזעום ולהתלונן באופן מיידי אצל נציב תלונות הציבור. בפרק המדובר, הגיעה נטלי בוסלוביץ', אם חד הורית ממוצא רוסי, להתארח בבית משפחת ארז וסילבי מזרחי. במהלך ימי שהותה בבית המשפחה, נאלצה נטלי לספוג את חרצובות לשונו הגסה של ארז, שדאג להשפיל אותה בכל רגע אפשרי, בכל מקום ובכל צורה. מילים כמו "זבל" הן מעט על קצה המזלג של אוצר המילים הפוגעני, שהאוזן אינה סובלת.

לאחר שהבינה שהצופים לא יכלו לסבול את הפרק ששודר בשל שיקולי רייטיניג כפי הנראה, על אף שהיה ראוי להיגנז, פתחה הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו בהליך הפרה נגד זכיינית ערוץ 2, קשת, כשבסיומו עלולה האחרונה לספוג עונש בדמות קנס כספי. "הרשות מוצאת שבפרק זה נחצו גבולות הסבלנות והסובלנות", נכתב במכתב ההפרה שנשלח מטעם הרשות השנייה לזכיינית קשת, "כי במהלך התוכנית כולה היתה תחושה של אלימות, השפלה, והתנהלות פוגענית". תוך שבוע, מבהירה הרשות, היא דורשת לקבל הסברים, מדוע התקבלו עד כה 438 תלונות על הפרק. בין התלונות המרכזיות: אלימות, גזענות ופגיעה בציבור הרוסים.

"אנו רואים בחומרה רבה את שידור הקטעים הפוגעניים לאורך התכנית, ומצרים על שיקול הדעת המוטעה שהופעל לאורכה ובאופן שבו נערכו והובאו לשידור הקטעים - תוך שילוב אמירות פוגעניות ואלימות כנגד קבוצות אוכלוסייה שונות", כתבה הרשות בתגובה. "בעקבות שידור התכנית פתחה הרשות בהליך הפרה כנגד הזכיינית והנושא נמצא בבחינה בימים אלו. הרשות השנייה תוסיף לפעול במלוא החומרה, כפי שעשתה בעבר, על מנת לא לאפשר למקרים כאלו להישנות."

זכיינית ערוץ 2, קשת, טרם הגיבה לדברים.

תגיות:צפיה בטלוויזיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה