לאישה

סודות האישה: לקחת אחריות על הבריאות

היום מעדיפים הרופאים להקדים תרופה למכה ולמנוע את היווצרותה של המחלה

  • י"ז אלול התשע"ד
אא

בעבר הייתה מטרתה המוצהרת של הרפואה: לטפל במחלות ולהביא להם מזור. היום השתנו הדברים ורפואה גרידא שוב אינה מספקת. היום מעדיפים הרופאים להקדים תרופה למכה ולמנוע את היווצרותה של המחלה.

דאגי לאוורור נאות של אזורים בהם שוהים מספר בני אדם יחד. חוסר אוורור בחדרים בהם שוהים אנשים בצפיפות הינו הגורם הראשון והעיקרי לעליה במספר המצטננים בחורף, שלא כמו שנוטים רבים לחשוב – משב רוח קר אינו גורם להצטננות אבל אדם המשתעל באותו חלל סגור בו את שוהה – עלול בהחלט לגרום לכך! על פי מומחי בריאות הציבור הסיבה העיקרית לכך שבחורף חולים אנשים רבים יותר נובעת מן העובדה שבכדי להתגונן מפני הקור אנו מגיפים את כל פתחי האוורור.

מאותה סיבה כדאי להימנע מן השימוש במעלית. מלבד היתרונות הבריאותיים האחרים הנלווים לעליה במדרגות, השהות במעלית עצמה אינה בריאה כל כך אם אחד הנוסעים הקודמים לך התעטש במעלית האוויר יהיה רווי בחיידקים במשך כ 4 דקות, זאת מבלי לדבר על הסיכון להדבקות כאשר אדם מצונן מתעטש לצדך ממש.

נגבי במטלית אפרכסות של טלפונים ציבוריים או כאלה המשותפים לכמה אנשים (במשרד לדוגמא) הווירוסים נשארים בפומית הטלפון זמן רב לאחר שהאדם המצונן סיים את שיחת הטלפון שלו

מזון שאינו מכוסה וכלי אוכל שהיו חשופים לשיעול והתעטשויות של אנשים מצוננים עשויים בהחלט לשמש מקור להדבקות. שימי לב לנקודה זו.

נסי לחזק את מערכת החיסון הטבעית של הגוף, שוק מוצרי הבריאות מלא בסירופים, כדורים ואבקות שאמורות לסייע לך בניסיון זה גם פעילות גופנית, כך טוענים, מסייעת. 

תגיות:אישהעקרת ביתטיפוח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה