חדשות בארץ

מי זעם על אירוע סליחות שהתקיים בהפרדה?

אירוע סליחות שכלל הרצאות רבנים ושירת זמרים בתיאטרון ברמת גן, עורר זעם בקרב גורמים שונים בעיר - מכיוון שהתקיים בהפרדה בין גברים לנשים. בעירייה הביעו תמיכה ביוזמי האירוע

אא

מדוע ערב סליחות שנערך ברמת גן הרגיז קומץ מתושבי המקום? בתיאטרון רמת גן נערכו בימים האחרונים ערבי סליחות שכללו שיחות חיזוק של רבנים וכן מופעי שירה של זמרים. האירוע, כך נכתב במודעות שהודיעו על האירוע, ייערך בהפרדה בין גברים ונשים.

את האירוע כיבד בנוכחותו ראש העיר, ישראל זינגר, והצליח לעורר את זעמם של קבוצת אנשים בעיר. כיצד ייתכן שראש העיר ישתתף באירוע שתומך בהפרדה בין המינים? גורמים מטעמם יצאו נגד האירוע בביקורת חריפה.

בשיחה עם אתר "כיכר השבת" אמר חבר מועצת העיר האחראי לאירוע, עו"ד דוד מנחם: "גורם פוליטי ששיך אולי לחילונים ואולי גם כן לאנשים מהמגזר הדתי כתב את הביקורת על מנת ללכת ולנסות לנגח ואולי לפגוע במעמד שלי בעיריית רמת גן מאחר ואני ארגנתי את האירוע".

את עניין ההפרדה, הסביר מנחם, עשו למען תושבים שביקשו אירוע על טהרת הצניעות. הסיבה היחידה שכל כך הרבה אנשים הגיעו לאירוע, היא מכיוון שהוא היה בהפרדה, ואפשר לכל מי שרצה להשתתף, לשבת במקום הנכון לו מבחינת צניעות.

בעיריית רמת גן תמכו ביוזמי האירוע, והבהירו כי הם רואים חשיבות לאפשר לכל אדם באשר הוא לבטא את זיקתו לדת בדרך בה הוא רגיל ומכבד.

תגיות:סליחותהפרדה באוטובוסים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה