חדשות בעולם

ארגון "המדינה האסלאמית" מאיים להגיע לישראל ולטבוח ביהודים ה'ברבריים'

לאחר ששיספו את גרונו של העיתונאי פולי בשידור חי, מאיימים לוחמי דאע"ש להגיע לישראל בכל דרך אפשרית – 'כדי לטבוח ביהודים הברברים'

אא

ארגון הטרור הקיצוני 'המדינה האסלאמית' (או בשמו הקודם דאע"ש– ש.כ), שעלה וצמח לאחרונה בסוריה ועיראק, מצהיר כי יעשה הכל כדי לתקוף כל מחסום שיעמוד בדרכו לפלסטין, במטרה להרוג את 'היהודים הברבריים'.

פעילותו של הארגון פרצה לתודעת הציבור העולמי הודות למעשים הנפשעים שביצע בסוריה ובעיראק – שם רצחו וטבחו ללא רחמים בכל מי שמתנגד לדרכם. בין מעשיהם האכזריים, עריפת ראשו של העיתונאי האמריקאי, ג'יימס פולי, בשידור חי – על ידי רעול פנים הדובר אנגלית רהוטה.

"מעשי הארגון מדברים בקול רם יותר מהמילים שלו", כתב מגזין הארגון שפורסם בשפה האנגלית, "וזה רק עניין של זמן וסבלנות לפני שהוא מגיע לפלסטין – להילחם ביהודים הברברים, ולהרוג את אלו שמסתתרים מאחורי 'העצים של היהודים'.

עבדאללה מלך סעודיה גם הוא העביר מסר נוקב לעולם: יש לנקוט בפעולה מיליטנטית נגד דאעש באופן מהיר - אחרת יתקדם ארגון הטרור הקיצוני ויגיע תוך חודשים ספורים לאירופה ולאמריקה

בימים אלו יוצא עבדאללה מלך סעודיה בקריאת אזהרה, ואומר כי אין זה מתקבל על הדעת לשבת בחיבוק ידיים בעוד המטרה הבאה של דאעש – הן אירופה ואמריקה. "אם נתעלם מהם, אני בטוח שהם יגיעו לאירופה תוך חודש, ותוך חודשיים לאמריקה", כך התבטא המלך בראיון לרשת החדשות 'אל ערבייה'.

עוד הוסיף עבדאללה וקרא למדינות העולם להירתם למאמץ ולמגר את הטרור מן התשתית. "לטרור אין גבולות והוא עלול להשפיע גם על מדינות מחוץ למזרח התיכון. חוסר פעולה נגד דאעש הוא לא מתקבל על הדעת, מול האכזריות של מעשיהם. הם עורפים ראשים ונותנים אותם לילדים כדי שיציגו ברחובות יש לפעול נגדם בכוח, בשיקול דעת ובמהירות הנדרשת".

בעקבות דברים אלו, הצהיר מזכיר המדינה האמריקני, ג'ון קרי כי בכוונת ארצות הברית להירתם ולהתערב לטובת מיגור הטרור ותפיסת העולם הרצחנית של דאעש. הוא אף הודיע כי בכוונתו להיפגש בשבוע הבא עם שר ההגנה האמריקני, צ'אק הייגל ועם שרים אירופאיים נוספים, על מנת לדון בסוגיה זו.

תגיות:ארגון דאעשארגון חמאסמלחמה בדרום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה