חדשות בארץ

"אנחנו מציעים 100 אלף ש"ח למי שימצא את הבן שלנו"

פרשת בחור הישיבה, אהרון סופר, שנעלם ביער ירושלים, נכנסת ליומה החמישי, עם הרחבת החיפושים לכיוון עין כרם. חוקרי FBI הצטרפו לחיפושים, וההורים מציעים פרס כספי גבוה

אא

פרשת היעלמותו של בחור הישיבה, אהרון סופר, נכנסת ליומה החמישי ללא קצה חוט. סופר, תלמיד ישיבה בן 23 מירושלים, נעדר מאז יום שישי בצהריים, אז הוא נראה לאחרונה ביער ירושלים. הוא טייל עם חברו במקום, אולם כשהשניים הגיעו למדרון, סירב החבר לרדת איתו, וכך נפרדו דרכיהם, כשהם קובעים להיפגש בנקודה מסויימת. סופר לא הגיע למקום שנקבע, והחבר מיהר לדווח על היעדרותו.

החיפושים נמשכים, אך המשפחה אינה יודעת דבר. בראיון לתחנות הרדיו החרדיות, אמר אליעזר סופר, אחיו של הנעדר: "אנחנו כבני משפחה לא יודעים כלום וכך גם המשטרה. אין לנו שום קצה חוט. המשטרה מתחקרת הרבה אנשים בניסיון למצוא קצה חוט". הוא סיפר שבני המשפחה נכנסו לגר"ח קנייבסקי שליט"א, ולגראי"ל שטיינמן שליט"א. "החוקרים בשיחות איתנו מנסים להיכנס לראש של אחי, כיצד הוא אמור להגיב". אמר האח.

חוקרי ארגון הביון האמריקאי, FBI, הצטרפו ליחידות החיפוש, שפועלות מהשבת האחרונה ברחבי האזור בו נעלם סופר. בכוונת המשטרה להרחיב הבוקר (רביעי) את החיפוש לאזור עין כרם, לשם מוביל השביל בו נראה לאחרונה.

בסרטון שהתפרסם לאחרונה נראים הוריו של הבחור הנעדר, כשהם קוראים לכולם, "אנא, עזרו לנו למצוא את הבן שלנו". הם מציעים סכום של 100 אלף שקלים למי שימצא את בנם. "זה זמן קשה עכשיו, אבל אני אנסה לדבר", אומרת האם השבורה. "אני רוצה להודות לכל אחד ואחד על כל העזרה, אבל אני מתחננת: בבקשה, בבקשה, אני רוצה אותו בחזרה! כל מי שראה, כל מי ששמע, כל שיודע משהו לגבי אהרן, בבקשה תתקשרו למשטרה באופן מיידי".

אהרון סופר נראה לאחרונה ביום שישי 22.8.14, בשעה 12:00 בצהריים ביער ירושלים, באזור של "יד ושם".

"המשטרה עובדת באופן מופתי", הוסיף האב. "כל הכיוונים וכל האפשרויות נלקחות בחשבון בחקירת הפרשה. אני רוצה להודות לקונסוליה האמריקאית, המשטרה הישראלית, ה FBI, זק"א, ולכל מי שפועל למציאת בנינו היקר אהרון. אנחנו מציעים סכום של 100,000 ₪ למי שימצא את בננו אהרון".

תיאורו: מבנה גוף צנום, גובהו 1.75 מ׳, זקן ג'ינג'י קצוץ, מרכיב משקפיים. לובש מכנסיים שחורים, חולצה לבנה וכיפה שחורה. כל היודע מידע שיכול לסייע לאיתורו מוזמן לפנות למשטרה.

תגיות:תעלומהנעדרתלמיד ישיבה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה