ערוץ הידברות מגיש: העונה החמה

תוכנית מדע ותורה, הידברות לילדים, ואפילו תוכנית בישול. העונה החדשה של ערוץ הידברות יוצאת לדרך עם שלל תכנים מושקעים וערכיים. על מסך הטלוויזיה והמחשב שלכם, החל מט"ו באב (יום שני הקרוב)

  • ט"ז חשון התשע"ד
אא
סוף סוף זה קורה. לאור ההצלחה הגדולה של מגוון תוכניות ערוץ הידברות בקרב קהל הצופים של בארץ ובעולם, מושקת בימים אלה העונה החדשה של ערוץ הידברות אשר תעלה לאוויר בשיאו של הקיץ, בט"ו באב (15 לאוגוסט למניינם).
בין התוכניות שיעלו ללוח השידורים נוכל לצפות בתוכנית "תורה ומדע", לשוחרי המדע והאקדמיה שבינינו. הפאנל, בהנחייתו של אלעד קינסט, יכלול דיון מול מומחים שונים מתחום המדע, אשר יחד עם הרב זמיר כהן, יו"ר ארגון הידברות, המתארח קבוע בתוכנית, ידונו בסוגיות המרתקות: מה גילו חוקרי הארכיאולוגיה על הר עיבל? היכן נרמז בתורה המשבר הכלכלי העולמי? מה היו התנאים להיווצרות חיים על פני האדמה? והאם האם יש חיים בחלל? כל אלו הן רק חלק מן השאלות המרתקות אשר יקבלו מענה בתוכנית.
לצד תוכנית זו הופקה תוכנית מושקעת לא פחות לדור הצעיר של צופי הידברות - "צור משלנו". התוכנית, בכיכובה של הבובה "צור בקיצור", מבוססת על חכמת היהדות העתיקה כפי שהיא מובאת במסכת פרקי אבות. את התוכנית יובילו אמנים מן השורה הראשונה, וביניהם כוכבת הילדים הידועה ציפי מור, השחקנים חנן לדרמן, גיל קפטן ויניב אליהו. בתוכנית משעשעת זו יזכו הילדים להפנים תכנים ערכיים ואיכותיים כאחד, בין היתר על ידי "רות משמעות" - כוכבת נוספת בתוכנית. התוכנית תשודר מידי שני וחמישי בשעה 18:00 בערב.
לכבוד הקיץ וחופשת הילדים, פרגנו בערוץ לילדי הידברות ופינקו אותם גם בסדרת סיפורים לילדים ונוער. הסדרה מבוססת על סיפורי אמת שקרו לילדים בימינו אנו, והם נקראים בחן והומור על ידי חנן לדרמן, מתוך סדרת ספריו של חיים ולדר "ילדים מספרים על עצמם". התוכנית תשודר מידי ראשון ורביעי בשעה 18:00.ואם כל אלו לא מספיקים כדי לאתגר את הילדים בחופשת הקיץ, אזי לפניכם תוכנית משפחתית המתאימה לילדים והורים כאחד. בסדרה "אבות ובנים" יושבים אב ובנו, ולומדים יחדיו סוגיות תלמודיות האקטואליות לימינו אנו. חוויה לימודית ומשפחתית מומלצת. התוכנית תשודר מידי יום שלישי בשעה 18:00.
להוריי הילדים ולחובבי הבישול תשודר תוכנית הבישול "עשוי כהלכה", המוגשת על ידי שף מקצועי ידוע עם נגיעה יהודית הלכתית. בתוכנית ילמדו הצופים לבשל כשר, פשוט וטעים. התוכנית תשודר בימי ראשון ורביעי בשעה 18:20.
לאנשים שאוהבים שיחות עומק ופילוסופיה יהודית, מוגשת בטוב טעם התוכנית "מפגשים" - שיחות אחד על אחד עם אישי ציבור, בהנחיית הרב יצחק פנגר. התוכנית תשודר מידי יום חמישי בשעה 23:00 בלילה.
הידברות פועלת בארץ ובעולם קרוב לעשור כאשר היא מפיצה את יסודות היהדות על ידי הסברה בדרכי ידידות ונועם. באולפני הידברות החדשים, אשר שוכנים בפתח תקווה, מופקות עשרות תוכניות והרצאות במגוון תחומים, ושלל תוכניות חדשות. צוות התוכן וההפקה של הערוץ מאחל לצופים עונת שידורים מהנה ומחכימה, וקיץ בריא ובטוח.
תגיות:הידברותילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה