חדשות בעולם

מוסעב יוסוף, בנו של מייסד חמאס, שיתף פעולה עם ישראל במשך 10 שנים

רק לאחר שעזב ב-2007 לארה"ב, התקשר לאביו בכלא הישראלי וסיפר לו שעבד עבור השב"כ במשך עשר שנים. יוסוף קורא לעזור לישראל להילחם בחמאס. צפו בראיון איתו

אא

"ילדי עזה מזכירים לי את עצמי לפני 20 שנה" - את המשפט הזה אומר מסעב יוסוף, בראיון לרשת פוקס. יוסוף הוא אחת ההפתעות הגדולות - שמוכיחות כמה קרוב הגיעה ישראל אי פעם לתוך מאורת חמאס. "ככה בכינו ברחובות, לא ידענו מה קורה והפוליטיקאים הם ששלחו אותנו למותנו ועודדו אנשים נוספים למות. כי אם אנשי עזה וילדי עזה יפסיקו למות, אנשים רבים יאבדו את פרנסתם ואני אעשה הכל כדי לחשוף את פרצופם האמיתי של החמאס", הוא אומר
יוסף הוא בנו של חסאן יוסוף, אחד ממייסדי חמאס. סוכן שב"כ ישראלי הצליח לגייס אותו בשנת 1997 לעבודה בשורות השב"כ, וזה החזיק מעמד עד שנת 2007 - אז עזב לחו"ל. בסרט מיוחד מספר יוסוף על השתלשלות חייו בזמן עבודתו עבור השב"כ, בתור בן של בכיר חמאס. בראין הוא מספר על עיקרי הדברים.
לאחר שעזב את ישראל לטובת ארה"ב, הוא התקשר לאביו שהיה בכלא הישראלי, וחשף באוזניו את העובדה שעבד עבור ישראל במשך עשור. השיחה שהייתה מאוד קשה, הסתיימה אומנם בנימה אופטימית, בה אמר יוסוף לבנו שהוא נשאר בנו בכל מצב, אך יומיים לאחר החשיפה, ניתקו בני משפחתו את הקשר איתו.
"פחד זה מצב מנטלי", מעיד מוסעב. "הוא החליט לא להתמסר לפחד, אלא להתמסר לאמת, והוא בעצם הפך את עצמו לאדם מאוד חופשי בתור מישהו שבא מחברה בה החופש האישי הוא מוגבל", אומר גונן, הסוכן שגייס אותו.
 בסרטון מספר יוסוף, מדוע ישראל צודקת וצריך לעזור לה, ומדוע היא עושה טובה לתושבי עזה. "ישראל נמצאת באמצע העבודה, בואו נעזור להם, בואו נפרוק את חמאס מנשקם. ללא פירוז של חמאס הם ימשיכו להשתמש בילדים כמגנים אנושיים ויהיו עוד מלחמות בעתיד, זו כבר המלחמה הרביעית. אני מבקש מנשיא ארה"ב להבין שהפלסטינים סובלים בגלל חמאס ושישראל עושה להם בעצם את הטובה הכי גדולה בכך שהיא נלחמת בחמאס".
הראיון ברשת פוקס התפרסם לפני כשבועיים

 

תגיות:חמאסהסלמהרצועת עזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה