חדשות בארץ

חברת הבנייה צ. לנדאו בפני סכנת פשיטת רגל

החברה הגישה בקשה להקפאת תהליכים לאחר שנקלעה לחובות של יותר מ-70 מיליון שקלים. בעלי החברה טוענים שהלקוחות לא ייפגעו. גורמים בשוק הנדל"ן חוששים שזו רק ההתחלה

אא

חברת הבנייה הוותיקה, צ. לנדאו קבלנות והנדסה בע"מ, שבבעלות משפחת לנדאו ואלון נתן, שקעה בחובות של למעלה מ-70 מיליון שקלים. החברה תגיש בקשה לבית המשפט להקפאת הליכים.

בחברת "צ. לנדאו" מנסים להרגיע את הציבור הדואג, ומבטיחים שלא מדובר במקרה "חפציבה שתיים" - אין סיכון ללקוחות, ומבהירים שמול חובות אלו של החברה, ישנם נכסים למימוש. היום תוגש לאישור בית המשפט התוכנית העסקית עליה יופקדו הנאמנים, עורכי הדין חגי אולמן ושולי גולדבלט.

הצעד נעשה "במטרה לארגן עצמה מחדש, לסיים פרוייקטים שבביצוע וביזמות, למסור דירות לדיירים בפרויקטים אלו, ולתת כלים לנאמן שימונה כדי להחזיר את חובות החברה ולמזער נזק ללקוחות, ספקי וקבלני המשנה של החברה" - נאמר בהודעה.

"החברה השקיעה ממון רב בפרויקטים שנועדו להשיא ערך לחברה" אמר דודי לנדאו, מבעלי החברה, "אולם צירוף של ארועים שנכפו עליה ושאינם תלויים בה, הובילו אותה למצב שבו החליטה, לאחר מחשבה רבה, לבקש את ההקפאה על מנת למזער נזקים. אנו מצרים מאד בפני לקוחות, ספקי וקבלני החברה".

"אנו מצרים מאד בפני לקוחות, ספקי וקבלני החברה, ועדיין מאמינים שבעזרת נקיטת תהליך השיקום וההבראה, ניתן יהיה להחזיר את מלוא חובות החברה והיא תחזור לפסים של בנייה וייזום בכל הארץ. ברצוננו להדגיש כי אנו צופים כי לקוחות החברה לא ייפגעו כתוצאה מההליך".

גורמים בשוק הנדל"ן כבר חוששים - הקיפאון המתמשך בענף, והימשכות מבצע "צוק איתן" מחזקים את האפשרות שקריסת "צ.לנדאו" תהיה רק ההתחלה.

תגיות:חברת הבנייהלנדאו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה