חדשות בעולם

צבא עיראק ממשיך לתקוף את דאע"ש - תקף הבוקר את תיכרית

אתמול הם השיבו לידיהם את השליטה על סכר מוסול, והבוקר פתחו במתקפה עזה על העיר תיכרית, שנכבשה בחודש יוני האחרון. צבא ארצות הברית משתף פעולה

אא

(צילום: אילוסטרציה)(צילום: אילוסטרציה)

ניסיונות הבלימה של ארגון "המדינה האסלאמית" - דאע"ש, ממשיכים בעיראק. לאחר שנשיא ארצות הברית, אובמה, אישר אתמול את השתלטות צבא עיראק על סכר מוסול, שנכבש בידי הארגון, התקיפה ממשיכה גם הבוקר (שלישי)

צבא עיראק פתח במתקפה עזה לכיבוש העיר תיכרית, עיר הולדתו של סדאם חוסיין, כ-140 ק"מ מצפון לבגדאד, שנכבשה בתחילת חודש יוני האחרון. הכוחות פרצו לתיכרית משני כיוונים שונים - מדרום וממערב, כשהם מסתייעים במיליציות שיעיות ובחיפוי של מסוקים, ואש ארטילריה כבדה.

במהלך השבועות האחרונים, היו ניסיונות רבים מצד צבא עיראק להשתלט על מוקדים מרכזיים בתיכרית, שרוב תושביה סונים, אך בכל פעם הצליחו אנשי "המדינה האיסלאמית" להדוף אותם.

לדברי קצין בכיר בצבא העיראקי, ששוחח עם סוכנות הידיעות "אי-אף-פי", הצבא החל מוקדם בבוקר בתקיפות על העיר. המתקפה אירעה כשאנשי "דאעש" עסוקים בעיקר בחזיתות אחרות בצפון, כשכוחות כורדיים בגיבוי מטוסים אמריקאיים, פתחו בניסיון להדוף את הלוחמים הקיצונים משטחים שבשליטתם.

תגיות:צבא עירקארגון דאע"ש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה