חדשות בעולם

"לאובמה יותר חשוב לעצור את ישראל מאשר את איראן"

הפרשן, בן שפירו, במאמר ביקורת כלפי אובמה ויחסו לישראל לעומת איראן, ועל התדמית החלשה שלו בעולם

אא

בשבוע שעבר נחשפה ידיעה לפיה הפנטגון החליט לעצור את משלוחי הנשק לישראל, והחמיר את תנאי משלוחי הנשק עבורה. הדבר התרחש בצל המשבר ביחסים בין נתניהו לאובמה במהלך מבצע "צוק איתן" - כך דווח.
במאמר קצר שמפרסם הפרשן, בן שפירו, טוען שלאובמה יותר חשוב לעצור את ישראל, מאשר את האיום האיראני. "הנשיא אובמה עצר את משלוחי הנשק לישראל, זאת בזמן שישראל נמצאת תחת מתקפת טרור על ידי טרוריסטים ששונאים אך במעט מאשר הם שונאים את אמריקה. הנשק הישראלי נגד חמאס, מדאיג את אובמה יותר מאשר איראן". כתב הפרשן.
עוד נכתב במאמר על מדיניות החוץ, על כך שהנשיא הרוסי, ולדימיר פוטין, זלזל בבוטות בנשיא אובמה ורמס את כבודו. פוטין קרא את המפה הפוליטית באופן מדוייק, והזהיר את הנשיא אובמה -  בעקבות שינויים פוליטיים שהתרחשו במצרים ולוב, ממה שעלול להרחש בסוריה עם המורכבות האתנית שבה, אם אסאד יפול מהשלטון. פוטין הביע את דאגתו מהעובדה שלמערב אין תוכנית פעולה מוגדרת במקרה זה. התוצאה: "הקו האדום" המגוחך של אובמה נחצה ודבר לא קרה. אובמה זנח את מובארק - והכיר באחים המוסלמים. השלטון החדש במצרים לא סובל את אובמה, ובזמן שאמריקאים נרצחו בבנגאזי, אובמה בחר ללחוץ על ישראל. מסין ועד יתר העולם, אובמה נתפס כחלש.

תגיות:ברק אובמהנשקמבצע צוק איתן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה