חדשות יהדות

חילול שבת בחסות עיריית בת-ים

בתגובה לאירועי קיץ שנערכו בשבת מטעם העירייה, וגרמו לחילולי שבת, מוחים התושבים המזועזעים יחד עם נציגיהם בעירייה. "לא היה כזה דבר בתקופת אף ראש עיר"

אא

אירוע קיץ שקיימה עיריית בת ים, הביא לתסיסה רבה בקרב שומרי התורה בעיר. חברי מועצה מאיימים: אם ימשיכו חילולי השבת, נמחה בשיתוף התושבים.

"בזמן שבורא עולם עושה לעם ישראל ניסים ונפלאות", נכתב בהודעת מחאה שהופצה בעיר, "החליטו בעיריית בת-ים לארגן אירועי קיץ שגורמים לחילול שבת הגדול ביותר שידעה העיר בת-ים מאז ומעולם. ואף הגדילה העירייה ופרסמה זאת בריש גלי. השבת לא תשתוק. השבת לא תוותר!".

עוד קוראים התושבים לנציגים בעירייה, לעשות ככל שיש ביכולתם על מנת לגרום לביטול אירועים שגורמים לחילולי שבת. "כיכר השבת" הביאו את דברי רפי ברנס, חבר מועצת העיר: "משעות הבוקר החלו פקחי העירייה לפנות את הרכבים שחנו סמוך לטיילת, הם עשו זאת באמצעות רמקולים ומי שלא נענה - רכבו נגרר. אנשים לא הבינו מה קורה".

"הם קיימו הפנינג ביום שבת, מהבוקר עד הלילה, ובפרסומים הם כתבו שזה מתחיל בשעה 19:00 בערב בליל שבת. אנשים דתיים הגיעו לבית-הכנסת בוכים ואמרו שבחיים לא היה דבר כזה", הוסיף ברנס.

בכוונתו של ברנס לקיים ישיבת מועצה שלא מן המניין, בה יבהירו לראש העיר שהוא מעשה שלא ייעשה. "לא היה דבר כזה בבת ים, לא בתקופת אף ראש עיר", אמר ברנס.

"אנו נקיים מחאה גדולה בנושא של השבת. תחילה נתחיל בדיבורים ואחר-כך נפגין. האירוע אמור להתקיים בשלוש השבתות הקרובות ולכן ננסה תחילה לדבר במקום להתעמת".

תגיות:חילול שבתבת ים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה