חדשות בעולם

חסן נסראללה: "דאע"ש היא מפלצת שהולכת וגדלה, כולם צריכים לדאוג"

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, מזהיר מפני המפלצת שהרסן שלה הותר, והולכת וגדלה וסכנתה מרובה. דאע"ש זהו ארגון טרור שאם לא יילחמו נגדו - ישמיד את כולם

אא

העיתון הלבנוני "אל אחבאר", פרסם ראיון בשני חלקים עם מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, בו הוא דיבר על אופן הפעולות שנרשמו באזור רמת הגולן נגד צה"ל בחודשים האחרונים, והגדיר אותם "התארגנות עממית". ובאשר ללחימת אנשיו בסוריה, אמר נסראללה, כי "המערכה גרמה לנו להשיג ידע ואופקים נרחבים, שאפשר לנצל אותם בצורה טובה יותר בכל עימות עתידי עם ישראל, הן במישור ההתקפי והן במישור ההגנתי".

אך איומים והבטחות נגד ישראל אינם דבר חדש. מה שהיה חדש ומשמעותי יותר, והתפרסם בחלק השני של הראיון - ביום שישי האחרון, הייתה אזהרה מפני ארגון "המדינה האיסלאמית" - דאע"ש, ששם את ירדן ומדינות המפרץ על הכוונת. לדברי נסראללה, מדובר ב"מפלצת שהולכת וגדלה עם מספרים ויכולות כבירים".

"הסכנה של דאע"ש אינה מבחינה בין שיעי, סוני, נוצרי, דרוזי, יזידי או ערבי. זו מפלצת שהרסן שלה הותר באזור, והיא הולכת וגדלה. המספרים והיכולות שיש בידי דאע"ש גדולים וכבירים. זה מעורר דאגה בקרב כולם, ועל כולם לדאוג". הוא מזהיר.

בסך הכל מדובר בסכנה חמורה, אם כי ניתן להתמודד מולה, אומר נסראללה, ובכך רומז למדינות המוזכרות, שעליהן לאחד כוחות מול הארגון הטרוריסטי המסוכן. "היכן שיש תמיכה ברעיון הכפירה - יש בסיס לדאע"ש. זה נמצא בירדן, סעודיה, כוויית ומדינות המפרץ. אם יש מדינה שחושבת שהיא יכולה לתמוך בארגון הזה ולנצל אותו לטובתה, כשתגיע המשמרת שלה, דאע"ש לא ירחם עליה".

עוד אמר נסראללה שאין ברצונו ליצור בהלה בקרב האנשים, אך חייבים לגלות עירנות, זריזות ורצינות מול דאע"ש. הוא טוען ש "לפי המידע שבידי - הנהירה שלהם לבגדד נבלמה במידה רבה". אך שב ומדגיש שהכל עניין של זמן, ואם לא יבלמו את ההתפרצות של המפלצת האכזרית, היא עלולה להחריב את כל מי שייקרה בדרכה.

תגיות:איסלאםחסן נסראללהארגון דאע"ש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה