מוזיקה יהודית

לני סלומון בסינגל: "עם ישראל לנצח"

לני סלומון עלה לארץ לפני כעשרים שנה, באמתחתו כבר 35 אלבומים ומאות שירים. לאחרונה כתב מתוך המקלט, שיר חיזוק ואמונה שנקרא "עם ישראל לנצח"

אא

לני הוא סולן להקת "שלוק רוק" ועד היום הוציא לא פחות מ35 אלבומים, וכבר קרוב לשלושים שנה שהוא לוקח לחנים מוכרים ומשכתב להם מילים חדשות, המלאים בתוכן יהודי ערכי, במטרה לחבר את הנוער היהודי לשורשיו ומופיע ברחבי ארצות הברית אבל לא רק. לני, שעזב את ארץ מולדתו בארצות הברית, נזדמן לישראל והחליט להשתקע שם יחד עם בני משפחתו.

"כבר הרבה זמן שאנשים מבקשים ממני לחבר שירים לרגל המצב", מסביר סולומון, עוד מזמן חטיפת שלושת הנערים. אבל זה היה כל כך עצוב שפשוט לא יכולתי לכתוב. כשהמלחמה התחילה, צפיתי בחדשות במשך שעות רבות וראיתי את כל המוראל והחיזוק החיובי שהאנשים הביאו לחיילים, איך שהחיילים הרגישו ורצו להגן על עם ישראל, עד שבסוף השיר פשוט פרץ החוצה", משחזר סולומון "ישבתי בממ"ד בבית שמש, אחרי אחת האזעקות, ואמרתי לבת שלי להוציא גיטרה ולהתחיל לנגן והמילים פשוט נבעו מאליהן. התקשרתי מיד לג'ף הורביץ, נכנסתי לאולפן ויצאתי רק אחרי 24 שעות עם התוצאה המוגמרת. זהו שיר של חיזוק ותמיכה, שחייבים להגן על ארץ ישראל ועל עם ישראל השוכן בתוכה, כשהמסר הוא שעם ישראל לנצח. זה כל הסיפור".

השיר, הינו השיר הראשון, מתוך אלבום חדש שיקרא ישר, הצפוי לראות אור במהלך שנת תשע"ה. האזנה נעימה!

תגיות:מוזיקה יהודיתלני סלומון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה