חדשות בארץ

"המנהרות הן חלק קטן ממתחם תת קרקעי ענק"

תא"ל במיל', אמציה חן, מזהיר מפני אסון העיר התחתית בעזה. הוא מתריע שאם צה"ל יסיים את "צוק איתן" כפי שסיים את המבצעים הקודמים, יהווה הדבר פתח לארגוני טרור נוספים

אא

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

לצד הלחימה האינטנסיבית לאורך מבצע "צוק איתן", ובצל הדיבורים הבלתי פוסקים על הפסקת אש, מזהיר תא"ל במיל', אמציה חן, מפני סיום הלחימה מבלי להשיג הישג משמעותי הרבה יותר מאשר במבצעים האחרונים שהיו ביראל, כמו 'עופרת יצוקה' ו'עמוד ענן'.

"צריך לדעת שיש שם מתחם תת קרקעי ענק ולא רק המנהרות שמובילות לישראל", אמר חן. "מדובר במערך תת קרקעי כולל, שבו נמצאים אמצעים לייצור טילים, מפקדות, מערך טילים ותעלות קשר של החמאס. נאחזים בקש, כששמים את המנהרות שמובילות לישראל כראש ועיקר, פגיעה רק במנהרות אלה מבטיחה שהכוח העיקרי של האויב לא יפגע, ועובדה שהוא ממשיך לירות. המנהרות הן רק חלק קטן ממתחם תת קרקעי ענק שבו נמצאים כל מערכי הלחימה".

"אם נסיים כמו ב'עופרת יצוקה' ו'עמוד ענן', בהישג רדוד ללא הכרעה או במקרה הטוב בתיקו, וננסה להציג את זה כניצחון, ארגוני הטרור מסביב יקבלו אור ירוק להמשיך לפעול ביתר שאת. פה מדובר רק בתרגיל מעבדה, תחשוב כיצד המערכת הייתה מתפקדת, לו הייתה נפתחת בנוסף לחזית בעזה, חזית בצפון, במרכז ובדרום. חוסר הנחישות שלנו להכריע, משדר גם לארגוני הטרור מסביבנו".

תגיות:צוק איתןמנהרותעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה